22 Reacties
4 jaar geleden
Mijn dochter houd erg van smeerkaas en zuivelspread verder wil ik ook graag tips pindakaas en zoete dingen is ze niet dol op
Sochtends krijgt ze 1 boterham en een fles smiddag 2 boterhammen en ze drinkt ook goed water/thee
4 jaar geleden
De potjes van de kleine keuken: appel/peren-stroop, aardbei/bieten-jam, zonnebloempit en cacaopasta, mango-pompoen jam.
Gebraden kipfilet, boterhamworst, vruchtenhagel, fruit: aardbei, banaan, ei, avocado. Smeerkaas.
Ik wissel wel heel veel af en smeer dunne laagjes, zodat ze niet teveel zout binnen krijgen.
Mijn tweeling van bijna 11 maanden eet om 12 uur 2 boterhammen inc. Korstjes.
4 jaar geleden
Wij doen in de ochtend 1 broodje met alleen plantaardige boter en in de middag 2 broodjes met boter en een klein laagje 100% pindakaas. Soms een dun laagje jam en soms avocado.
Wij geven nog geen zout dus geen vleeswaren & kaas.
Ons zoontje kan naast koemelkallergie niet zo goed tegen ei, maar wat hij wel heel lekker vindt is een broodje in de pan, ei klutsen en eroverheen doen, goed gaar bakken.
Zo zit het ei echt in het broodje. Hij vindt het heerlijk! Krijgt er alleen krampen van dus helaas 🙊
Zolang hij zn broodjes goed eet ga ik geen extra toppings op brood doen.
4 jaar geleden
Reactie op Joy95
Ik heb alles van de kleine keuken. Chocopasta, pindakaas, rode biet/aardbei ...
Waar vind je dat in de winkel?? Babyafdeling of beleg?
4 jaar geleden
Af en toe smeerleverworst of een gebakken eitje gaat er hier ook wel in! Niet elke dag natuurlijk maar om wat af te wisselen..