13 Reacties

4 jaar geleden

Mag ik allereerst vragen waar 's avonds brood?馃槉 Wij smeren er van alles op, smeerworst - smeerkaas - pasta - pindakaas met hagelslag - jam - losse vleeswaren.

4 jaar geleden

Misschien wat zaken die je smeert of prakt? Dat plukt ze niet zo makkelijk van brood af. Hier zijn een hit; Hummus, zuivelspread (evt combineren met wat jam/kaneel/paprikapoeder voor variatie) geprakte avocado , geprakt eitje : eiersalade, tonijnsalade, smeerkaas, smeerworst. Verder bakken we ook wel een pannenkoekjes (Google maar eens op bananenpannenkoeken) of quiche. Eitje klutsen, brood er in laten weken, en dan bakken (soort hartige wentelteefjes) Eigenlijk kun je op deze leeftijd alles wel geven denk ik! Misschien helpt het ook hoe je het presenteert? Hier wilt ze alles zelf doen馃槈 dus lange reepjes brood wordt ze heel blij van.

4 jaar geleden

Ja bananen havermout pannenkoekjes zijn hier favoriet en super snel gemaakt! 1 banaan 1 ei 75 gr havervlokken 100 ml melk Alles door elkaar in de blender of met de staafmixer en bakken maar! Ik doe er altijd een beetje appelstroop en dan heb je een gezonde makkelijke lunch馃

4 jaar geleden

Kidsvoeding op insta! Volgens mij kwam die tip ook van hier haha maar echt super leuk! Zij geeft zelden brood en alles is heel gezond.

4 jaar geleden

Ooh leuke reacties dankjewel allemaal. We geven savonds brood daar ze smiddags warm eet in de opvang 馃槉 Leuke idee毛n om eens af te wisselen en niet altijd brood op de menu te zetten馃ぉ Merci

4 jaar geleden

Wentelteefjes zijn hier ook geweldig, broodje brie met honing, toast met lekkere dipjesbeleg, pannenkoekjes

4 jaar geleden

Reactie op tmeeer

Ja bananen havermout pannenkoekjes zijn hier favoriet en super snel gemaakt ...
Amai dikke hit hier! Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Sneetje brood gebakken in ei. Zonder verdere toevoegingen als kaneel of suiker of wat dan ook. Maakte m'n moeder altijd. Volgens mij noemen ze dat wentelteefjes in Nederland.

4 jaar geleden

Hummus natuur is hier ook een hit 馃槈

4 jaar geleden

Hier is humus ook 茅茅n van de favorieten. Verder doen 100% pindakaas en roomkaas het ook goed. Ik neem wel humus met minder zout! Ze hebben nog maar kleine niertjes natuurlijk ;). Wat onze kleine man ook heel leuk vindt is als hij zelf mag kiezen. Ik laat twee soorten beleg zien (bakje open om het te kunnen herkennen) en dan mag hij aanwijzen. Hij weet altijd heel goed wat hij wil. Kan hij toch ook iets voor zichzelf bepalen. Wij kiezen al de hele dag van alles voor ze. ;)

4 jaar geleden

Reactie op Nubster

Sneetje brood gebakken in ei. Zonder verdere toevoegingen als kaneel of sui ...
Heerlijk Wentelteefjes is met ei melk en wat kruiden, weet zo niet welke meer

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Heerlijk Wentelteefjes is met ei melk en wat kruiden, weet zo niet welke m ...
Ik doe altijd met melk, ei en kaneel. En dan inderdaad in de koekenpan bakken. :)

4 jaar geleden

Ik doe altijd met melk, ei en kaneel. En dan inderdaad in de koekenpan bakk ...
Daar is Joshua gek op, vooral als z'n broer het maakt hihi Mama kan niet lekker koken in zijn ogen馃ぃ馃ぃ