13 Reacties
4 jaar geleden
Misschien wat zaken die je smeert of prakt? Dat plukt ze niet zo makkelijk van brood af. Hier zijn een hit;
Hummus, zuivelspread (evt combineren met wat jam/kaneel/paprikapoeder voor variatie) geprakte avocado , geprakt eitje : eiersalade, tonijnsalade, smeerkaas, smeerworst.
Verder bakken we ook wel een pannenkoekjes (Google maar eens op bananenpannenkoeken) of quiche.
Eitje klutsen, brood er in laten weken, en dan bakken (soort hartige wentelteefjes)
Eigenlijk kun je op deze leeftijd alles wel geven denk ik! Misschien helpt het ook hoe je het presenteert? Hier wilt ze alles zelf doen馃槈 dus lange reepjes brood wordt ze heel blij van.
4 jaar geleden
Kidsvoeding op insta! Volgens mij kwam die tip ook van hier haha maar echt super leuk! Zij geeft zelden brood en alles is heel gezond.
4 jaar geleden
Reactie op tmeeer
Ja bananen havermout pannenkoekjes zijn hier favoriet en super snel gemaakt ...
Amai dikke hit hier! Bedankt voor de tip!
4 jaar geleden
Hier is humus ook 茅茅n van de favorieten. Verder doen 100% pindakaas en roomkaas het ook goed.
Ik neem wel humus met minder zout! Ze hebben nog maar kleine niertjes natuurlijk ;).
Wat onze kleine man ook heel leuk vindt is als hij zelf mag kiezen. Ik laat twee soorten beleg zien (bakje open om het te kunnen herkennen) en dan mag hij aanwijzen. Hij weet altijd heel goed wat hij wil.
Kan hij toch ook iets voor zichzelf bepalen. Wij kiezen al de hele dag van alles voor ze. ;)
4 jaar geleden
Reactie op MamaJo26
Heerlijk
Wentelteefjes is met ei melk en wat kruiden, weet zo niet welke m ...
Ik doe altijd met melk, ei en kaneel. En dan inderdaad in de koekenpan bakken. :)