19 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Esther S
Hoi, ik ben stewardess en 80% van de passagiers loopt met een yo-yo buggy ; ...
Wow, 400+ euro voor een buggy en dan hebben zoveel mensen die? Ik dacht eerder gewoon een goedkope versie ofzo 😂 Vooral als je ook nog de wandelwagen hebt die niet goedkoop was
4 jaar geleden
Reactie op Esther S
Ja een hoop geld en zeker als je dit uitgeeft voor een tweede buggy. Ik gee ...
Vast alleen nog lege koffers dan haha 😉
4 jaar geleden
Ja mijn eerste keus was een yoyo maar woooow zoveel geld en we hebben gewoon een goeie kinderwagen. Wij zijn uiteindelijk voor een maxi cosi lara gegaan (ook 2de hands te koop) klapt handig in en mocht mee als handbagage. Mijn ervaring is wel dat de buggy sowieso mee mag tot het boarden en dan lever je het in, bij het uitstappen staan de buggy’s als eerste weer klaar om mee te nemen. Desalniettemin vind ik dit een fijne buggy. Mijn kinderwagen rijdt 100x beter maar was ook veel duurder dus logisch. Deze buggy is voor op vakantie en even snel naar de stad prima en heerlijk compact. Succes
4 jaar geleden
Wij hebben de cybex beezy.. top ding en mag als het goed is ook als handbagage. Nog steeds duur maar stuk goedkoper dan de joolz aer
4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Wij hebben de cybex beezy.. top ding en mag als het goed is ook als handbag ...
Ik wilde nl eerst ook de joolz haha
4 jaar geleden
Klopt je neemt het vaak mee tot aan de gate en dan wordt het daar ingeladen, maar het is echter per maatschappij verschillend of je buggy boven klaar staat of niet en dat ligt helaas ook aan op welke luchthaven je gaat landen. Sommige luchthavens hebben die service niet en dan niet te vergeten als je een transfer hebt, het kan zomaar mis gaan. Wij hebben ook een goede kinderwagen die redelijk prijzig was, maar de naam zegt het al een kinderwagen is anders dan een buggy, een buggy is minder stabiel, maar wel compact en makkelijk mee te nemen. De yoyo is het kleinst en daarna heb je de Joolz die iets groter is, maar wel iets comfortabeler.
4 jaar geleden
Reactie op Esra89
Klopt je neemt het vaak mee tot aan de gate en dan wordt het daar ingeladen ...
Precies! Hopelijk word de mijne gewoon als handbagage in het vliegtuig genomen. Ik heb ook toch de joolz aer genomen.. ik vlieg met sunexpress naar Ankara ben benieuwd of het goed gaat komen😅
Ik denk toch dat ik niks zal zeggen en het buggy in de tas doe en op mn schouders in het vliegtuig stap😀
4 jaar geleden
Wow, 400+ euro voor een buggy en dan hebben zoveel mensen die? Ik dacht eer ...
Ik heb zelf de easywalker in samenwerking met mini. Voldoet aan de vereiste maatgeving maar als je 'm dan inklapt lijkt hij toch wat groter (is ook wel groter dan de yoyo) dus soms werd er wel moeilijk gedaan, maar heb 'm toch altijd mee het vliegtuig in kunnen nemen. Deze was geloof ik rond de 200, scheelt toch weer
4 jaar geleden
Reactie op dilanaa
Ik heb de teeny van safety first die kan mee en is erg fijn, heb het al een ...
Wij hebben deze ook, is heel klein in te klappen dus we zien wel. Over 4 weken gaan we naar Tenerife
4 jaar geleden
Reactie op justmama-24
Wij hebben Hamilton (type weet ik niet) prima buggy!
Volgens mij zijn die nu in de aanbieding bij de trekpleister