33 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg mee 😊

5 jaar geleden

Niemand met ideetjes... of welke verf ik kan gebruiken?

5 jaar geleden

Ik zou schmink verf gebruiken :) maar adviseer je vooral op internet even te neuzen hoe of wat . Het is maar net hoe duur je het wil maken... succes!

5 jaar geleden

Reactie op Luna31

Ik zou schmink verf gebruiken :) maar adviseer je vooral op internet even t ...
Ja ik dacht ook meteen aan schmink. Als het op je gezicht mag dan moet je buik ook wel kunnen :). Ben benieuwd naar het resultaat, plaats je foto als het af is??

5 jaar geleden

Reactie op Luna31

Ik zou schmink verf gebruiken :) maar adviseer je vooral op internet even t ...
Ja op internet staan verschillende dingen. Dus daarom dacht ik misschien dat iemand hier het al had gedaan. Het gaat puur omdat mijn dochter het graag wil doen. Die lijkt dat zo leuk 😊

5 jaar geleden

Reactie op Aliice

Ja ik dacht ook meteen aan schmink. Als het op je gezicht mag dan moet je b ...
Ja ga ik zeker doen..zou wel niet mooiste van het mooiste worden maar mijn dochter wil zo graag sxhilderen 😊

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Ja ga ik zeker doen..zou wel niet mooiste van het mooiste worden maar mijn ...
Gaat om de ervaring en het samenzijn toch! Ik vind het juist wel tof dat je dochter dat wilt doen :)

5 jaar geleden

Reactie op Aliice

Gaat om de ervaring en het samenzijn toch! Ik vind het juist wel tof dat je ...
Ja daar gaat het om! En ze is zo blij.. eindelijk word ze grote zus.. (is ze al bij papa maar dat zusje ziet ze niet omdat er vanaf die kant geen contact met papa is) Ze maakt alles zo bewust mee nu ze is 8 jaar.. en dit was haat grote wens. Groot geluk bij een ongelukje 😉

VRIEND

5 jaar geleden

Ik moest ook denken aan vingerverf

5 jaar geleden

Wat een leuk idee, bijzonder moment samen met je dochter 😍ik zou het ook met schmink doen en dan vooraf insmeren met vaseline, dan veeg je het er daarna zo af.

5 jaar geleden

Haha hier toevallig voor de lol gedaan vd week. Mn meisje is ook 8 jaar. Ben altijd alleen geweest en eerst vond ze het heel eng allemaal maar nu geniet ze echt, en kwam zelf met het idee of ze iets moois op mn buik mocht verfen 🥰 ook wil ze rode lippenstift op en dan allemaal kusjes op mn buik, en dan fotos maken ervan.

5 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Haha hier toevallig voor de lol gedaan vd week. Mn meisje is ook 8 jaar. Be ...
Aaah geweldig.. ze maken het zo bewust mee..ja hier ook het idee van dochter zelf. Hier gaan we straks ook handjes doen met roze verf op mijn buik! 💝

5 jaar geleden

Hier de buik schildering van mijn dochter van 8 jaar...het is gelukt ❤🎀

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Hier de buik schildering van mijn dochter van 8 jaar...het is gelukt ❤🎀
Wauw heeft ze mooi gedaan zeg!

5 jaar geleden

Trots

5 jaar geleden

Dit is de mijne 1.5 week geleden

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 3 heeft mijn buik ook mogen verven, wij hebben dit gewoon met plakaatverf gedaan. Je buik die dag met niets insmeren, want dan trekt de verf juist in je buik. De verf is heel makkelijk te verwijderen met billendoekjes!

5 jaar geleden

Hier ook mijn dochters gedaan van 2 en 10 jaar..

5 jaar geleden

Nona manis betekend knap meisje

5 jaar geleden

Wordt van t weekend beschilderd 💜