Rons 36 weekjes zwangerschap wil ik mijn dochter mijn buik latem schilderen...
Welke verf kan ik gebruiken.
Iemand nog leuke tips ideetjes of sjablonen!
Ik zou schmink verf gebruiken :) maar adviseer je vooral op internet even t ...
Ja ik dacht ook meteen aan schmink. Als het op je gezicht mag dan moet je buik ook wel kunnen :). Ben benieuwd naar het resultaat, plaats je foto als het af is??
Ik zou schmink verf gebruiken :) maar adviseer je vooral op internet even t ...
Ja op internet staan verschillende dingen. Dus daarom dacht ik misschien dat iemand hier het al had gedaan. Het gaat puur omdat mijn dochter het graag wil doen. Die lijkt dat zo leuk 😊
Gaat om de ervaring en het samenzijn toch! Ik vind het juist wel tof dat je ...
Ja daar gaat het om! En ze is zo blij.. eindelijk word ze grote zus.. (is ze al bij papa maar dat zusje ziet ze niet omdat er vanaf die kant geen contact met papa is)
Ze maakt alles zo bewust mee nu ze is 8 jaar.. en dit was haat grote wens. Groot geluk bij een ongelukje 😉
Wat een leuk idee, bijzonder moment samen met je dochter 😍ik zou het ook met schmink doen en dan vooraf insmeren met vaseline, dan veeg je het er daarna zo af.
Haha hier toevallig voor de lol gedaan vd week. Mn meisje is ook 8 jaar. Ben altijd alleen geweest en eerst vond ze het heel eng allemaal maar nu geniet ze echt, en kwam zelf met het idee of ze iets moois op mn buik mocht verfen 🥰 ook wil ze rode lippenstift op en dan allemaal kusjes op mn buik, en dan fotos maken ervan.
Mijn zoontje van 3 heeft mijn buik ook mogen verven, wij hebben dit gewoon met plakaatverf gedaan. Je buik die dag met niets insmeren, want dan trekt de verf juist in je buik. De verf is heel makkelijk te verwijderen met billendoekjes!