Buikfoto's!πŸ’—

Roos | 24Baby
5 maanden geleden
Volgen
Het is heel leuk om de verschillen te zien en om je eigen groei bij te houden. Durf jij je buik(je) te delen + hoelang je zwanger bent?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
1459 reacties
Femkex
5 maanden geleden
Wat leuk! 5 + 1 hier... die buik gaat hard πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Mbh92
5 maanden geleden
Reactie op Femkex
Woow. Dacht dat ik de enigste was. Hihi. Mijn buik gaat ook te hard hihi
  • Rapporteren
Kellyyy
5 maanden geleden
Reactie op Femkex
Oeh we zijn precies even lang πŸ˜‡ Mooie buik heb je al ;)
  • Rapporteren
Annelien1105
5 maanden geleden
6 weken zwanger van ons 2e schatje 😍 verbaast me alleen hoe snel het gaat deze keer.. of komt dit echt nog door je darmen?
  • Rapporteren
Baby092020
5 maanden geleden
Vandaag 5 weken en mijn buik is zo mega rond! Heb (nog) geen last van darmen, enkel het gevoel bijna ongesteld te worden. Iemand enig idee of deze ronde buiken inderdaad door darmen komen?
  • Rapporteren
Wonder2020
5 maanden geleden
Mooi darmenbuikje hihi😍πŸ₯°
  • Rapporteren
Wonder2020
5 maanden geleden
Reactie op Baby092020
Vandaag 5 weken en mijn buik is zo mega rond! Heb (nog) geen last van darmen, enkel het gevoel bijna ongesteld te worden. Iemand enig idee of deze ronde buiken inderdaad door darmen komen?
Hier ook geen last van mijn darmen, maar het bolle buikje komt volgens mij toch echt doordat je lichaam ruimte aan het maken is en dus je darmen πŸ˜‡
  • Rapporteren
Kellyyy
5 maanden geleden
Reactie op Wonder2020
Hier ook geen last van mijn darmen, maar het bolle buikje komt volgens mij toch echt doordat je lichaam ruimte aan het maken is en dus je darmen πŸ˜‡
Hier ook een bolle buik, ben nu 5 weken en 1 dag
  • Rapporteren
Dewydewy
5 maanden geleden
Reactie op Kellyyy
Hier ook een bolle buik, ben nu 5 weken en 1 dag
Ook 5 weken +1😍
  • Rapporteren
MarjoleinB-24
5 maanden geleden
Ik durf gewoon geen foto's te maken tot de eerste echo. Hebben meerderen daar last van? Onze eerste zwangerschap resulteerde in een miskraam dus vind het nu zooooo lang duren en erg spannend
  • Rapporteren
rowanfarah
5 maanden geleden
Reactie op Mbh92
7+3 week van me tweede wondertje..
Wow dat is snel! πŸ’•
  • Rapporteren
Dewydewy
5 maanden geleden
5+1 opgeblazen gevoel πŸ’™πŸ’—
  • Rapporteren
Classicalgirl
5 maanden geleden
7 weeks pregnant, only husband knows. Cant wait to tell :D
  • Rapporteren
rowanfarah
5 maanden geleden
Reactie op Wonder2020
Vk heeft mij inderdaad verted tot een week of 9 dat het alleen nog baarmoeder & darmen zijn! Vanaf daarna kun je zeker weten dat het de groei van je minimensje is! πŸ’•β˜˜οΈ
  • Rapporteren