1985 Reacties

4 jaar geleden

Ben nu 7+4. Ik ga vanaf nu iedere vrijdag fotos maken. Nu vrijdag ben ik 8 weken.. Deze foto was met 6+3

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Toch al iets ? Ik ben 5 weken en nog niets te zien
Geen zorgen! Tot 10 weken is echt alleen je darmen & baarmoeder wat je ziet “opblazen”. Ik ben 6+5 en ook niets te zien. ☘️💕

4 jaar geleden

Niet de mooiste foto hihi 🤗 Hier 5 weekjes

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Ik durf gewoon geen foto's te maken tot de eerste echo. Hebben meerderen da ...
Ja dat heb ik ook wel inderdaad.. vorige zwangerschap maakte ik iedere week een foto.. ik wacht nu tot alles echt goed is. Toch een stukje zekerheid, alleen het duurt allemaal zóó lang :(

4 jaar geleden

6 weken op de foto. 3de kindje ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Mooi hoor dames. Bij mij is mn buik gewoon nog heel erg opgezet en nog geen teken van zwangerschap verder (7wkn+3) 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Ik durf gewoon geen foto's te maken tot de eerste echo. Hebben meerderen da ...
Same here! Maar ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten en heb gewoon een mooie foto van gemaakt. Als het allemaal wel goed is zou ik spijt krijgen als ik het niet doe! Maar begrijp je gevoel volkomen! 🌸

4 jaar geleden

8 +2 weken en nog heerlijk een platte buik! 😉

4 jaar geleden

Hier 7 weken, 2e zwangerschap

4 jaar geleden

Hier 5 weken.... 😳😳

4 jaar geleden

5 weken en 2 dagen😅😅

4 jaar geleden

Hier 5 weken.... 😳😳
Zn buik heb ik ook al een beetje haha

4 jaar geleden

Geen al te mooie foto maar hier 7 weekjes van 4de ( 6de zwangerschap)

4 jaar geleden

Hier 5 weken.... 😳😳
Doe je je buik naar voren of is het echt zo groot al ?

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Doe je je buik naar voren of is het echt zo groot al ?
Ik doe mn buik niet naar voren.. haha

4 jaar geleden

Hier 5 +2 weken zwanger van de derde

4 jaar geleden

Ik word bijna onzeker van al die mooie buiken al.. mijn buik is nog zo plat als een dubbeltje 😩. Ben al heel iel van mezelf, maar nu ik dit allemaa zie hoopte ik ook een mini buikje te krijgen haha. Mooi dames!! 😍

4 jaar geleden

Hier 5 weken en 6 dagen. Nou heb ik wel altijd al een buikje maar kan wel al merken dat de darmen ruimte maken.. 😅

4 jaar geleden

Ladies mooie buikjes hoor! 🥰 ik ben zelf stevig/dik en zie geen verschil. Een vriendin van mij vroeg of ik n buikfoto had gemaakt, maar dat had ik niet gedaan. Zij wilde n buikfoto zien. Ik was op die foto 4.4 en ben morgen 5 wk. Ik hou er niet zo van omdat ik niet blij ben met mn lijf maar ik plaats ook n buikfoto. En oordeel zelf...😉🤭 ik zie geen verschil. Dat is op andere foto's wel anders. Allemaal mooi!

4 jaar geleden

Kan je al met 6weken buikje hebben? Ben namelijk 6weken mijn buik heeft vorm van boven alleen 🙈 weet niet of dat komt door opgeblazen gevoel