1985 Reacties

4 jaar geleden

Wat voel je dan precies ?
Soort van plopjes rond 15 weken en vanmiddag echt een schopjesgevoel meerdere keren achter elkaar en ben nu 17 weken

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Soort van plopjes rond 15 weken en vanmiddag echt een schopjesgevoel meerde ...
Super ! Ik verlang echt al dat ik ze heeeel duidelijk ga voelen

4 jaar geleden

Reactie op mommytimmer

Hoeveel weken ben je en is het je eerste kindje? 🤰🏼
Ik ben nu 17weken van 2de kindje.

4 jaar geleden

Hier 14 weekjes , vandaag 14+3 😁🌈💛

4 jaar geleden

16+1 2e zwangerschap

4 jaar geleden

13+5 Het is nu nog een beetje zo'n onbestemd ik heb teveel gegeten buikje 🤪 Laat de helm onder de trui maar komen 🤰😉

4 jaar geleden

Reactie op Lau1994

Zaterdag 15 weken van de eerste 💙💙💙
Prachtig buikje 😍. Ik vind jouw broek mooi en ziet eruit alsof hij lekker zit en goed past. Mag ik vragen waar de broek van is? Thanks 😊 Fijne zwangerschap 😗

4 jaar geleden

Hier net 17 weken. Nu inmiddels 17+4. Maar ik voel nu wel hele duidelijke plopjes, vraag me af of het niet al echt schopjes zijn. Zo overduidelijk dat het ons meisje is dat ik voel. Wel gek nog, want je weet niet goed wat je nu voelt. Het is zo bijzonder ❤

4 jaar geleden

Morgen 17 weekjes
Mooi buikje zeg!

4 jaar geleden

15 weken 😍 gaat sinds 1 week ineens erg hard!

4 jaar geleden

Reactie op Wmeinen

Mooi buikje zeg!
Dankje ❤

4 jaar geleden

Heeft hier iemand zijn kindje al gevoeld?
Jaa al vanaf 15 weken al. Nu inmiddels 17 week

4 jaar geleden

17 weken alweer van ons 2e wondertje.. Helaas ging de pret echo vorige week niet door, kan dus niet wachten tot ik het wle weet..

4 jaar geleden

Heeft hier iemand zijn kindje al gevoeld?
Jep met 14 weken al. Nu 17+1 weken 😊

4 jaar geleden

Ik ben vrijdag 15 weken en voel sinds vandaag kleine plopjes in mijn buik. Ik ben zwanger van de tweede dus wellicht dat je het dan sneller kunt plaatsen? Bij ons eerste kindje voelde ik het met ongeveer 17 weken heel lichtjes en mijn man kon het met 20 weken voelen. Placenta lag erachter dus dat scheelt enorm!

4 jaar geleden

Reactie op Lau1994

Zaterdag 15 weken van de eerste 💙💙💙
Mooie buik! Waaaar heb je die broek gekocht? 😯☺️

4 jaar geleden

Jep met 14 weken al. Nu 17+1 weken 😊
Me too! Vanaf 14 ook ofzo. Wel heel lichtjes hoor, ook van die plopjes, zo drie keer achter elkaar ofzo. Voelt echt wel anders dan je darmen!

4 jaar geleden

15+3 vandaag. Begint een buikje te worden 🥰

4 jaar geleden

13 weken 4 dagen en type 1 diabeet 💪

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Wat een prachtige buikjes allemaal! Dit topic lijkt vast te lopen bij sommige App-gebruikers, omdat er zoveel foto's in staan. Ik zal daarom dit topic opnieuw openen, dan kunnen jullie daar verder met foto's delen!