1985 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe mn buik niet naar voren.. haha
Zo is mij buik ook ben 6weken te vroeg vind je niet😩

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Kan je al met 6weken buikje hebben? Ben namelijk 6weken mijn buik heeft vor ...
Dat heb ik ook

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Zo is mij buik ook ben 6weken te vroeg vind je niet😩
Persoonlijk vind ik het ook nog erg vroeg, ook omdat ik al miskramen heb gehad....

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Kan je al met 6weken buikje hebben? Ben namelijk 6weken mijn buik heeft vor ...
Het is puur je baarmoeder & darmen die ruimte maken dat is wat je het opgeblazen gevoel geeft! Je echte buikje is pas zichtbaar vanaf 10 weken! ☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Het is puur je baarmoeder & darmen die ruimte maken dat is wat je het o ...
Bij mij eerste dochter ben heel laat achter gekomen met 9weken en had eens geen buikje en nou wayow vind hard gaan🙈🥰

4 jaar geleden

Nu bijna 5 weken. Nog geen buikje hoor! Alleen het einde van de binnen een opgezette buik door mn darmen, maar als ik dat al een zwangerbuikje moet noemen, weet ik niet hoe lang het te verbergen valt. 5 weken is wel erg vroeg vind ik om het echt een buikje te noemen.

4 jaar geleden

Nu bijna 5 weken. Nog geen buikje hoor! Alleen het einde van de binnen een ...
Einde van de middag*

4 jaar geleden

Nu bijna 5 weken. Nog geen buikje hoor! Alleen het einde van de binnen een ...
Ben het met je eens! Denk dat veel van deze foto’s het graag willen hebben van een buikje zijn.. Maar ben ervan overtuigd dat het inderdaad nog niet mogelijk is bij 5/6 weken.. ☘️

4 jaar geleden

Ik heb nog geen buikje, dus nog geen foto 🙃 In de avond is het wel wat meer opgezet, maar goed dat is niet gek...

4 jaar geleden

Ik lijk op9 maanden zwanger ben 6weken is zo op geblazen niet normaal 🙈

4 jaar geleden

Mijn buik is vooral savonds flink opgezet maar zijn echt mijn darmen. Ik heb geen ‘buik’ foto’s gemaakt...

4 jaar geleden

Inderdaad, zelf ook met 5/6 weken een opgezette buik gehad. Nu ruim 7 weken, en is het weer weg, nu geen buikje. Dat komt echt pas rond de 3 maanden...

4 jaar geleden

Jullie hebben al allemaal aardige buikjes... ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar bij mij is nog niks te zien. Ja s'avonds een opgezette buik. Maar dat is het dan ook wel. Ik dacht dat je rond 4,5,6,7 weken normaal nog niks ziet?

4 jaar geleden

Hier ook nog niks te zien, alleen in de avond na het eten. Maar dat zijn puur en alleen mijn darmen. Wat logisch is ben nu 6+4.

4 jaar geleden

Zijn mn darmen. Heb moeite met wc bezoek en voel me heel opgeblazen. Ennn eet bizar veel, ieder uur. Vind t wel erg snel nu al dit..... is mn 2e en had een beetje vet maar nu al zo een darm buikje 🤣😅

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Zijn mn darmen. Heb moeite met wc bezoek en voel me heel opgeblazen. Ennn e ...
Had ik mijn vorige zwangerschap ook, dat moeite hebben om naar de wc te gaan. Toen adviseerde de verloskundige mij dagelijks in de ochtend een glas roosvicee laxo te drinken. Wereld van verschil! 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Ilsw

Had ik mijn vorige zwangerschap ook, dat moeite hebben om naar de wc te ga ...
Dat is idd een goeie ja. Heb ik wel staan, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht haha.

4 jaar geleden

Hier 6 weken Ook opgeblazen gevoel pff En ben niet meer de smalste 🙈 Ziet wel verschil al van voor zwangerschap Laat maar lekker groeien

4 jaar geleden

6 + 5, ook flink opgeblazen 😂

4 jaar geleden

Hier was ik 5wk 1 dag nu 5 en 4 dagen