1985 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Ik durf gewoon geen foto's te maken tot de eerste echo. Hebben meerderen da ...
Ik heb precies hetzelfde wacht het allemaal nog af. Vrijdag eerste echo. Bij mij ook nog niks te zien verder broeken zitten ook nog prima.

4 jaar geleden

Reactie op Wim__

Ik heb precies hetzelfde wacht het allemaal nog af. Vrijdag eerste echo. Bi ...
Mijn/wij vriendin ook 馃憤馃憤馃憤

4 jaar geleden

Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben die last heeft van een opgeblazen buik 馃槄 mijn darmen zijn zo van slag sinds zaterdag.. Met de foto's wacht ik nog even tot er wat meer te zien valt en niet enkel vanwege mijn darmen haha

4 jaar geleden

Toch fijn om in ene zo trots te zijn op m'n buik in plaats van kritisch :)!!

VRIEND

4 jaar geleden

Op wat opgeblazen buik zo nu en dan, niets te zien. 6 weken.

4 jaar geleden

Hier ook een buik van opgezette darmen vannacht wakker geworden van hevige buikkrampen en darmen die echt geluid maakten daarna heftige diarree dus hier rommelt het erg goed馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Hier ook een buik van opgezette darmen vannacht wakker geworden van hevige ...
Ohhh hier ook!! Maar dan juist buikkrampen omdat de lucht er niet uit wilde. Vreselijk. Als het er eenmaal uit wilde was de buikpijn weer weg 馃槀 sorry voor de tmi 馃槄.

4 jaar geleden

Ohhh hier ook!! Maar dan juist buikkrampen omdat de lucht er niet uit wilde ...
Ja ik schrok er wel een beetje van maar gelukkig hoorde ik die darmen ook dus het zit vast wel goed hahahaha...

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ja ik schrok er wel een beetje van maar gelukkig hoorde ik die darmen ook d ...
Dat gevoel had ik ook zooo erg! En toen voelde ik inderdaad ook mn darmen ploppen enzo. Dus dat stelde me heel erg gerust! Het is wat hoor 馃槄.

4 jaar geleden

Dat gevoel had ik ook zooo erg! En toen voelde ik inderdaad ook mn darmen p ...
Dat heb ik ook kan niet eens naar de wc me darmen zitten echt in de weg en durf niet te persen het is wat he hihi

4 jaar geleden

Dat gevoel had ik ook zooo erg! En toen voelde ik inderdaad ook mn darmen p ...
Ja pfff het is echt een wondertje want het zat bij ons niet echt meer in de planning althans niet nu en dit is ook echt de allerlaatste keer nm3 dus ben nu extra bang dat het fout gaat ofzo erg vreemd met die andere 2 had ik dat niet zo heftig...

4 jaar geleden

Dat heb ik ook kan niet eens naar de wc me darmen zitten echt in de weg en ...
Hahahaha ja dat herken ik inderdaad maar eruit persen zou niet moeten kunnen馃構

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ja pfff het is echt een wondertje want het zat bij ons niet echt meer in de ...
Wat vervelend dat je dat deze zwangerschap zo sterk hebt. Wanneer is je eerste echo? Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet totaal niet wat ik kan verwachten aan kwaaltjes. Helemaal omdat mn lichaam nu zo anders doet dan anders haha! Had nooit last van krampen ed. Maar nu, dat maakt me vooral onzeker. Ookal weet ik dat het erbij hoort!

4 jaar geleden

Dat heb ik ook kan niet eens naar de wc me darmen zitten echt in de weg en ...
Ik heb precies hetzelfde. Gisteren zelf minimaal bloedverlies gehad bij afvegen. Verloskundige zei dat dat komt door het persen en ik dus beter roos vicee laxo kan halen en hier 1 glas in de ochtend van moet drinken. Dan zou het al snel beter worden. Dus dat ga ik zeker doen 馃槀

4 jaar geleden

Wat vervelend dat je dat deze zwangerschap zo sterk hebt. Wanneer is je eer ...
Me eerste echo heb ik pas 8 feb duurt nog zo lang maar als ik zoveel buikpijn hou dan trek ik wel wat eerder aan de bel bij de vk... alleen al dat ik zelf wat geruster ben dan

4 jaar geleden

Wat vervelend dat je dat deze zwangerschap zo sterk hebt. Wanneer is je eer ...
Ja bij me eerste zwangerschap heb ik zelfs zulke heftige krampen gehad met 20 weken dat ik naar het ziekenhuis moest en ze dachten dat ze er al aan kwam maar er zat gewoon een drol in de weg馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Gisteren zelf minimaal bloedverlies gehad bij afv ...
Ok茅 dan ga ik ook wel even laxo halen Dankje

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ja bij me eerste zwangerschap heb ik zelfs zulke heftige krampen gehad met ...
Ahahah! Meeeeen je niet 馃槀. Je stelt me wel gerust nu gelukkig! Hopen dat de krampen ook minder worden bij jou!! Ik heb 10 feb eerste echo. Laat je weten hoe het was?

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ja bij me eerste zwangerschap heb ik zelfs zulke heftige krampen gehad met ...
Hahaha.... lekker hoor deze praat馃槀 fijn dat t hier gedeeld kan worden. Dat houdt alles wel ff wat luchtig ipv dat je je zorgen maakt en stress hebt. Ik had vanmorgen ook heftige krampen net wat ik heb bij mn menstruatie daar schrok ik wel van maar dat was ook n drol. 馃槀馃き thanks ladies voor de luchtige praatjes馃槉

4 jaar geleden

Ahahah! Meeeeen je niet 馃槀. Je stelt me wel gerust nu gelukkig! Hopen dat d ...
Hahaha ja ik heb wel wat meegemaakt met me 2 dames hahaha maar inderdaad beetje luchtig altijd fijn... Ik laat wat weten duurt alleen nog zo lang he pfffff.