Buikkrampen en diarree

Josine91
2 maanden geleden
Volgen
Hoi Dames, Sinds vorige week heb ik een paar keer flinke buikkrampen gehad in de onderbuik.ik zit dan meteen in de stress, want voelt ook een beetje als menstruatiepijn.. na de krampen moet ik meestal naar het toilet en heb ik hele dunne ontlasting, daarna zijn de krampen weer over.. Ik heb geen bloedverlies gehad. Dit is mijn 1e zwangerschap, dus ben nu ontzettend alert op alles dat 'anders' voelt. Moet ik me alsnog zorgen maken, en herkennen jullie dit?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Elly92
2 maanden geleden
Ik heb zelf precies hetzelfde. Mijn verloskundige zegt dat het erbij hoort dat je meer last van je darmen krijgt tijdens je zwangerschap. Probeer je niet te veel zorgen te maken zolang je geen bloed ziet. Is helaas een kwaaltje wat erbij hoort
  • Rapporteren
L_2019
2 maanden geleden
Hier ook! Ik ben nu 9+1. Vanaf het begin hele erge diarree, ook een hele opgezette buik. Mijn verloskundige heeft mij dit aangeraden, en ik moet zeggen het werkt wel. Veel minder last van diarree en het gevoel dat mijn buik en stuk rustiger is nu.
  • Rapporteren
Josine91
2 maanden geleden
Reactie op L_2019
Hier ook! Ik ben nu 9+1. Vanaf het begin hele erge diarree, ook een hele opgezette buik. Mijn verloskundige heeft mij dit aangeraden, en ik moet zeggen het werkt wel. Veel minder last van diarree en het gevoel dat mijn buik en stuk rustiger is nu.
Ik ga het eens proberen!
  • Rapporteren