Buikpijn

Suzannevgelder
2 maanden geleden
Volgen
Hoi, Gisteren een positieve test in handen, maar al een aantal weken last van menstruatie krampen. Soms best pijnlijk en het gaat ook niet echt weg, blijft terug komen. Iemand hier ervaring mee? Is dit een slecht teken? Ongeveer 5 a 6 weken. Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Sara R
2 maanden geleden
Hey, Ik heb dit ook en heb vandaag naar de huisdokter gebeld om even na te vragen of dit iets slecht betekend aangezien dit mijn eerste kindje is. Ik ga vanavond naar huisdokter. Ze zei wel dat het heel normaal kan zijn dat je buikpijn hebt in de eerste weken, zolang er geen bloedingen zijn moest ik me niet direct ongerust maken.
  • Rapporteren
Suzannevgelder
2 maanden geleden
Dankjewel voor je reactie. Ben benieuwd wat je huisdokter zegt vanavond! Wil je ddat laten weten? Liefs
  • Rapporteren
Sara R
2 maanden geleden
Reactie op Suzannevgelder
Dankjewel voor je reactie. Ben benieuwd wat je huisdokter zegt vanavond! Wil je ddat laten weten? Liefs
Ik laat zeker iets weten. Veel liefs.
  • Rapporteren
Sara R
2 maanden geleden
Hey, Ik kom net van de huisdokter en bij mij is het het geval dat ik een blaasontsteking heb en hier dus ook al wat buikpijn van heb. Maar pijn zoals je menstruatie pijn komt soms voor in het begin van je zwangerschap door de groei van de baarmoeder en het innestellen van je kindje. Als er geen bloedingen zijn moet je u geen zorgen maken. Liefs
  • Rapporteren
Suzannevgelder
2 maanden geleden
Dankjewel voor je bericht!! Gelukkig is er dus niks 'ergs'. Beterschap! Liefs x
  • Rapporteren