Vk ff bellen! Ik heb daar ook last van, blijkt dat ik een blaasontsteking heb. Urine is op kweek gezet, omdat er bloed in zat en verder moest ik rustig aan doen.
Miss proberen met een voedingskussen te slapen? Ik had er ook last van en dacht dat ik veel naar de wc moest, maar nu ik.met een voedingskussen slaap word ik minder vaak wakker snachts. Misschien toch bandenpijn?
Ik heb onder in de buik elke morgen een vervelend gevoel. Verloskundige zegt dat het een geïrriteerde baarmoeder is, omdat de blaas dan vol is. Als ik naar de wc ben geweest is het dan ook binnen een half uur weg.
Heb ik ook. Ook ik wordt niet snel wakker om te plassen.
Een volle blaas kan harde buiken veroorzaken.
Bewegingen van de baby ook, dus het kan ook door actieve ochtendgym van de baby ontstaan.
Ik heb vannacht toevallig een nacht gehad met veel harde buiken.. weet niet of het voor weeën zijn heb dit namelijk niet elke nacht nu al heel de dag beetje weeïge buikpijn maandag naar de VK dus zal het dan aangeven... Zal wel niks bijzonders zijn Misschien baby al aan het indalen mijn eerste dochter lag al met 30 weken ingedaald en vast... Heb niet de 40 weken gehaald maar ook niet heel veel te vroeg...