Buikpijn

JosjeN
2 maanden geleden
Volgen
Sinds ca 3 weken (ben nu 6w5d), heb ik een snijdende pijn in mijn onderbuik, soms iets lager. De pijn duurt elke keer tussen de 20 en 40 minuten en verdwijnt dan weer. In het begin elke nacht om 3 uur en op een gegeven moment ook overdag. De pijn is behoorlijk heftig, weet dan niet wat ik met mezelf aanmoet en ijsberen lijkt het beste wat ik kan doen. Ik ben door de huisarts vorige week al naar het ziekenhuis gestuurd voor bloedonderzoek en echo, alles leek goed te zijn. Over anderhalve week controle. Ik zou graag weten of iemand dit herkent, en of je een idee hebt hoe het wat draaglijker te maken.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Josine91
2 maanden geleden
Klinkt vervelend voor je! Ik heb zelf regelmatig krampen in mijn onderbuik (nu 6w6d) wat mij soms helpt is een warme kruik ertegenaan leggen. Sterkte!
  • Rapporteren
JosjeN
2 maanden geleden
Reactie op Josine91
Klinkt vervelend voor je! Ik heb zelf regelmatig krampen in mijn onderbuik (nu 6w6d) wat mij soms helpt is een warme kruik ertegenaan leggen. Sterkte!
Dank je! Ga ik proberen 🙂
  • Rapporteren
MenV2020
2 maanden geleden
Buikpijn is erg vervelend. Ik heb dit ook steeds. Echt een pijn dat je niet meer weet van gekkigheid hoe je moet liggen. Mijn man maakt dan een pitten zak warm en dat verlicht de pijn.
  • Rapporteren
Roosje2020sept
2 maanden geleden
Ik heb het ook continu. Ben nu 8,5 week. Maar heb al krampen vanaf het begin & nu ook best vaak nog. Ik heb wel vaak daarna meteen ontlasting dus het lijkt wel alsof het vanuit mn darmen komt. Het voelt zo onzeker en moeilijk om je rustig te houden dan. Morgenochtend hebben we weer een echo. Ben benieuwd
  • Rapporteren