18 Reacties

5 jaar geleden

Heb je al Pampers Baby Dry geprobeerd, maar dan een maat groter dan je overdag gebruikt?

5 jaar geleden

Hier ook een buikslaper, maar nog maar zelden sochtends natte kleding gehad. Gebruiken de luiers van Kruidvat en hij slaapt van 8-8...

5 jaar geleden

Nou luier omdraaien is niet zon raar idee hoor 😂 plus ligt het er nog aan of je een jongen of meisje hebt want die plassen ook anders. Vriendin van mij heeft ook een buikslaper (jongen) en die heeft nu de extra droog van de AH en dat gaat goed. Met pampers ook nat.

5 jaar geleden

Goedemorgen!! Hier hebben we hetzelfde. Inderdaad de luier omdraaien kan helpen maar zelf ben ik nu overgestapt op baby dry van Pampers maat 3 (onze klein schat is nu 6.3kg) Heel veel succes!!

5 jaar geleden

Ons meisje weegt rond de 5.5 kilo en wij hebben 1 maat groter van de kruidvat. Maat 3 voor de nacht, hier blijft ze goed droog mee en ze plast heel veel in de nacht. Voorheen ook vaak nat helaas.

5 jaar geleden

Reactie op Nvb1993

Goedemorgen!! Hier hebben we hetzelfde. Inderdaad de luier omdraaien kan he ...
Wij hadden kruidvat en ook overgestapt op pampers baby dry maar heb het idee dat deze alleen nog maar meer er langs laten lopen

5 jaar geleden

Hier al meerdere luiers geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden. Vooral voor als ze op haar zij ligt, dan lekt het er bij haar lies/heup door. Voor echte buikslaper is omdraaien het proberen waard. En mocht je kruidvat merk hebben vanaf maat 4 heb je de oude variant weer dacht droog en vertrouwd die zijn sws fijner

5 jaar geleden

Hier ook een buikslaper. De oudste was ook een buikslaper. Wij gebruiken pampers harmonie voor de nacht, een maatje groter. Ik heb ook een tijdje pampers baby dry geprobeerd maar iedere ochtend was hij zeiknat. Ook overdag lekte die regelmatig. Sluit dus wat minder goed aan denk ik. Ik verschoon hem nog om 23u (dan komt hij zelf voor voeding) en dan redt hij het makkelijk tot 7u. Eerder was dit van 20u tot 7u dit ging ook goed (maar omdat hij nu 18u al naar bed gaat vind ik dit wel erg lang). Wel gek, mijn ervaring bij de oudste is dat zodra ze ging doorslapen, ze veel minder ging plassen. Het is namelijk (volgens mij) zo dat ze niet plassen in hun diepe slaap. Verder hoef je natuurlijk ook minder te plassen als je niet drinkt.

5 jaar geleden

Reactie op Lizaeikelboom

Wij hadden kruidvat en ook overgestapt op pampers baby dry maar heb het ide ...
Misschien sluit deze niet goed aan bij de beentjes? Onze baby lekte vooral bij zijn buikje door... ik doe de luier daarom ook wat strakker dichtmaken

5 jaar geleden

Nee meid je zegt wel grapje over de luier omdraaien maar zo gek is dat nog niet ik werk in de kinderopvang en deden dat best vaak bij buikslapers dus het kan makkelijk hoor

5 jaar geleden

Luierbroekje die sluiten vanboven beter aan.

5 jaar geleden

Luierbroekje die sluiten vanboven beter aan.
Oei, ik Groei! beveelt het gebruik van luierbroekjes aan vanaf 8 maanden voor een betere fysieke en mentale ontwikkeling.

5 jaar geleden

Reactie op Mannis

Oei, ik Groei! beveelt het gebruik van luierbroekjes aan vanaf 8 maanden vo ...
Ooh dat wist ik niet maar zou het wel durven proberen enkel voor ´s nachts dan ofzo

5 jaar geleden

Vriendin van mij draaide hem inderdaad om! Luierbroekje hielp goed bij ons maar op een gegeven moment werd ook die te vol dus deden we een luier aan met een broekje er over heen. Tip van de crèche voor flinke plassers.

5 jaar geleden

Kruidvat luiers van maat 4, extra absorberend staat erop, gebruiken wij! Zitten dan lekker hoog aan de voorkant. Onze dames slapen ook op hun buik en lekken hiermee niet door🤗 Normaal maat 3 aan.

5 jaar geleden

Zo'n gek idee is dat niet hoor de luier omdraaien! Zou het gewoon doen!

5 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde vanaf 2 weken nu is ze 17 weken sliep ze heerlijk door van 0.00 tot 9.00 op der buik pampers gebruikte ik achterste voren een maat groter niets hielp. Vanaf 9 weken de Kruidvat luier maat 3 ze is geen nacht meer door gelekt echt super !! Hoop dat het bij jullie ook werkt

5 jaar geleden

Bij de new born had ik idd ook last van bijna elke luier, Romper nat. Maar nu heb mini 3 van de Kruidvat. Geen last meer van natte kleding. Het blijft een buik slaper.