6 Reacties

5 jaar geleden

Dit zijn waarschijnlijk je banden! Ik heb dit regelmatig niet altijd zo erg maar soms duurt het echt wel even voordat dit wegtrekt!

5 jaar geleden

Ik heb dit 2 weken geleden gehad na een verkeerde beweging. Volgens mijn verloskundige een verrekte buikband. Elke keer als ik langere tijd ging wandelen speelde het weer op.. op haar advies paar dagen rustiger aan gedaan en bij wandelen een buikband ter ondersteuning aangedaan en zo is het helemaal weggetrokken 馃槉

5 jaar geleden

Heb er ook last van gehad! 3 Dagen nauwelijks wat gedaan en daarna met lopen een buikband om gedaan :) Toen was het grotendeels weg

5 jaar geleden

Ik heb in het verleden een buikspierscheur gehad (5 jaar geleden). Tijdens de zwangerschap is dit een zeer gevoelige plaats.. telkens bij het bukken kan het vervelend zijn. Ik denk met wat rust komt dit zeker goed x

5 jaar geleden

Ik heb ook regelmatig door tillen!

5 jaar geleden

Niey verrekt gelukkig maar merk wel dat het opstarten van mijn werk als massagetherapeut na 2 maand niks doen door corona voor de nodige spierpijn in mijn buik zorgt af en toe dat even kalm aan doen naast mijn werk en trekt het tot nu toe gelukkig wel steeds weer weg.