21 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter vind bellenblaas en stoepkrijt al fantastisch en der fiets en soms met papa voetballen.

4 jaar geleden

Gewoon bakjes met kastanjes, schelpen, steentjes etc. Stoepkrijt Bal Bellenblaas Emmertje Blokken (ik heb iets grotere dan duplo voor buiten van de kringloop) Oude pop voor buiten evt poppenwagentje.

4 jaar geleden

We hebben een zand water tafel vandaag gehaald echt een heel leuk ding

4 jaar geleden

Reactie op BabySeptember2020

We hebben een zand water tafel vandaag gehaald echt een heel leuk ding
Welke?

4 jaar geleden

Loopauto, loopfietsje, pannetjes met steentjes, blaadjes, takjes en zand (soms water), zandbak, glijbaan, stoepkrijt, de kraan, bal, emmer en schepje, gieter om plantjes water te geven, bellenblaas (zo鈥檔 zwaard is ook leuk), harkje, bezempje, kruiwagentje

4 jaar geleden

Loopauto, loopfietsje, pannetjes met steentjes, blaadjes, takjes en zand (s ...
Schommel heel leuk en eigenlijk ook niet heel veel plek voor nodig 鈽猴笍

4 jaar geleden

Welke?
Wij toevallig ook vandaag binnengekregen, via lobbes.nl gekocht. Mooie stevige tafel ook met deksel, nu al blij mee

4 jaar geleden

Dit toevallig vanmiddag bij de action gekocht, slechts 6,95. Zand/water speel trolley met schepje, zeefje en vormpjes. Super leuk!!

4 jaar geleden

Nog een foto, in gebruik馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie81

Dit toevallig vanmiddag bij de action gekocht, slechts 6,95. Zand/water spe ...
Oh dat is ook leuk! Kan je daar zand in doen of??

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie81

Nog een foto, in gebruik馃槉
Wat een leuk ding he ik twijfelde enorm maar dochter houd ervan om met water te spelen dua denk dat als ik dat zo zie hem wel ga halen 馃槏

4 jaar geleden

Oh thnx dat scheelt nogal met die ik ken (piratenboot). Deze ga ik ook overwegen haha

4 jaar geleden

Reactie op lauuuuuuuuuuuuu

Oh dat is ook leuk! Kan je daar zand in doen of??
Je kan er zand in doen, maar ook water. De bak is niet waterdicht, dus sws buiten doen haha.

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Wat een leuk ding he ik twijfelde enorm maar dochter houd ervan om met wate ...
Ja h猫! Ik vind het ook zeker wel een aanrader. Leuke kleurtjes en vormpjes ook, zeediertjes馃槉

4 jaar geleden

Deze hebben wij ook gehaald van de Action, de helft van de prijs van wat je elders betaalt!

4 jaar geleden

Hoe bevallen de watertafels die jullie een poosje geleden kochten? Ik heb er een van een Belgische site, komt woensdag binnen. Ben benieuwd of die een beetje kan tippen aan de degelijkheid van Little Tikes 馃槄

4 jaar geleden

Hoe bevallen de watertafels die jullie een poosje geleden kochten? Ik heb e ...
Ik heb nog geen watertafel gekocht (ik kijk vaak op mp), maar deze wilde ik delen. Vorige zomer op mp aangeschaft. Onze kat vindt het ook leuk馃槃

4 jaar geleden

Reactie op lakotta

Ik heb nog geen watertafel gekocht (ik kijk vaak op mp), maar deze wilde ik ...
Oh die is tof! Heb op marktplaats ook een zoekinstelling gedaan voor een speelhuisje, vind 250 euro echt teveel. Watertafel vond ik die piratenboot van Little tikes super leuk maar 90 euro voor iets waarvan ik niet eens weet hoe leuk hij het vindt.. dus een soortgelijke gevonden voor 28 euro, en zoonlief doet er niks mee 馃檲 Heeft gekeken wat er allemaal losgehaald kan worden en dat was het wel dus nu ben ik blij met m鈥檔 goedkope watertafel haha..

4 jaar geleden

Hier een oldskool schelp nu met zand en in de zomer halen we misschien het zand er uit voor water.. ze vond hem in het begin super leuk en was er niet uit te slaan ruzie omdat we naar binnen gingen... nu is de interesse er een beetje af vind ze hem wel leuk maar doet ze net zo leuk iets anders stoepkrijten of met der loop wagen spelen