10 Reacties

4 jaar geleden

Wij een tablet, klinkt stom maar fijn als afleiding tijdens vakanties, etentjes e.d. Van opa en oma krijgt ze een keukentje en van de andere opa en oma een loopfiets

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wij een tablet, klinkt stom maar fijn als afleiding tijdens vakanties, eten ...
Een tablet is voor mij echt een no go voor een kind van 1 jaar maar dat is geheel je eigen keuze natuurlijk. Jezelf gedragen tijdens vakantie en etentjes moeten ze ook maar gewoon leren. Ik vind het dus nog ontzettend moeilijk wat ik voor onze kleine kan kopen. Ik zat zelf te denken aan een houten speeltafel. En verder maar gewoon ander leuk hout speelgoed van familieleden. Volgens mij wilden mijn ouders haar een poppenwagen geven maar ik twijfel of ze daar al aan toe is🤔
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Hebben wij ook gedaan. Hij leert er ook van. Zit mee te klappen met liedjes en te lachen! En daarbij, hij is ook prima rustig aan tafel zonder zijn tablet. :)

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Bij ons krijgt ze ook een keukentje en aan familie vragen we educatief speelgoed (zoals vtech baby tablet maar ook blabla blocks) en hout speelgoed Net wat ze zelf leuker vinden om te geven Daarnaast zijn allerlei soorten boekjes hier favoriet in de familie zoals nijntje aanwijsboek

4 jaar geleden

Wij hebben een pickler driehoek gegeven (alvast met 10 maanden ipv een jaar 😅). Zijn we heel blij mee! Valt goed in de smaak bij mn zoontje en zijn nichtjes 😉 En daar hebben we hopelijk nog jaren plezier van!

4 jaar geleden

Nou hier geen mega cadeaus hoor, vind ik zelf nergens voor nodig. Aan familie/vrienden vragen we leuke leesboekjes, een pop, een mandje voor op haar loopfiets, een puzzel en dat soort dingen. Ze wordt 1, ze heeft toch nog niet door wat ergens de waarde van is en dat is maar goed ook 😅 Zelf willen we nog een schommel in de tuin maken en geven we ook wat kleins en geld op haar spaarrekening. Als er cadeaupapier omheen zit is het toch al helemaal geweldig. Als ze er maar wat aan heeft!

4 jaar geleden

Zaten hier aan een zandbak, tipitent of trybike te denken om zelf te geven. Een van allen, niet allemaal. Ook aan een schommel gedacht. Het is onze eerste dus dergelijke dingen zijn er nog niet. Verder boekjes, kleertjes, lalaboom oid of geld op spaarrekening als ideeën aan anderen.

4 jaar geleden

Maar weet dus niet zo goed wat je op welke leeftijd eigenlijk geeft?

4 jaar geleden

Fijn om te lezen waar anderen aan denken om te geven.