24 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook op zoek nergens iets leuks te vinden :(

5 jaar geleden

Me 2

5 jaar geleden

Als t je eerste kindje is zal ik er vooral niet teveel aan uitgeven. Een speelmat is voor deze leeftijd wel leuk met van die dingen die er boven hangen waar ze tegenaan kunnen slaan. Rammelaar, knuffeltje, cd met leuke muziekjes. Zelf ga ik denk ik voor praktische dingetjes... slofjes... kleertjes etc. Maar wij hebben al heel veel doordat dit nummer 2 is.

5 jaar geleden

Hier is deze trappelpiano een groot succes voor onze dochter van 2 maanden

5 jaar geleden

Babygym, of misschien wat baby massage gel. Ik heb voor vader happy socks met bijpassende babysokjes. Servies van liewood.

5 jaar geleden

Toevallig vanochtend wat besteld bij de Kruidvat (2e speelgoed halve prijs) Ze hadden ook speelgoed voor baby's van 3 maanden. Joep is mijn 2e zoon dus we hebben al veel maar toch nog iets van Bumba en een pinguïn van Vtech besteld

5 jaar geleden

Reactie op Boudy

Deze is inderdaad heel leuk! Verder rammelaar of babygym voor deze leeftijd. Maar dat hebben we al (gekregen/gekocht), dus doen gewoon niks voor 5dec of kerst. Het kan toch niet met het gezin geviert worden en ze krijgt er zelf nog niks van mee

5 jaar geleden

Wij kiezen vooral voor praktisch. Hij snapt er toch niets van. En voor onze oudste is het wel belangrijk dat hij ook cadeautjes krijgt. Dus gekozen voor een zitje voor later als hij kan zitten en iets voor in bad. We hebben al zooooveeeel speelgoed. Dat ik het ook echt zonde vind anders.

5 jaar geleden

knisperdoekje

5 jaar geleden

Reactie op Boudy

Wat leuk waar heb je die gekocht

5 jaar geleden

Baby spa is ook een optie. Ik ga dat binnenkort ook met me dochter doen.

5 jaar geleden

Ik heb voor ons zoontje een trappelpiano, zo'n zachte auto waar hij in kan zitten, bal die geluiden maakt en knisperboekje dat je over heel de box kan uitvouwen (allemaal van playgro), een vtech auto en kleertjes...

5 jaar geleden

Mijn zoontje is tegen die tijd 2,5 a 3 maanden dus een beetje van dezelfde leeftijd. Voor hem heb ik zachte blokken gekocht en wat houten speelgoed voor als hij wat ouder is. Als kraamcadeau heb ik bewust geen kleertjes maar speelgoed gevraagd omdat ik al heel veel kleren heb gekregen van vriendinnen en mijn nichtje die uit de kleine kinderen zijn. Aan mijn ouders vraag ik toet toet auto's. Nu krijgt hij toch nog niks mee van de feestdagen maar ik en mijn ouders en broer vinden het wel leuk om iets te doen

5 jaar geleden

Hier is het nummer 3 dus heb alleen 2 speelgoeddingen voor als hij wat groter is. Verder krijgt hij praktische dingen zodat hij net zoveel pakjes als de andere 2 krijgt. De oudste 2 denken anders dat hij niet lief genoeg is haha Praktische dingen als spaarpot, foto album, sokken, kleertjes, voedingstoren, rugtasje voor naar de oppas

5 jaar geleden

Wij hebben zelf een speelkleed een liedjesboek gekocht, en hebben op het lijstje nog een loopkar en een babyfloat staan. Verder nog meer dingen maar niet qua speelgoed, hij heeft al aardig wat speelgoed verder...

5 jaar geleden

Reactie op Debstar

Wat leuk waar heb je die gekocht
Ik heb hem bij bol.com besteld. Maar zag dat hij nu ook bij de Kruidvat in de aanbieding is als 2e speelgoed artikel halve prijs

5 jaar geleden

Leuk cadeautje :)

5 jaar geleden

Een warme slaapzak en pyjama! Het is meer voor ons dan voor hem, hij is dan ook 2,5 maand..

5 jaar geleden

- boekje Baby Ziet (contrasten, patronen, zwart/wit en felle kleuren) - Auto spiegel zodat je m kan zien via je binnen spiegel - leuke zonneschermen voor in de auto

5 jaar geleden

Mijn zoontje is dan 2,5 maand. Wij geven wat kleinigheidjes van speelgoed, en wat hij nodig heeft en storten verder geld op zijn rekening. Hij maakt er toch allemaal nog niks van mee.