Wij willen graag een campingbed gaan kopen. Helaas kunnen we deze nu niet bekijken in de winkel dus hoop ik dat er hier wat ervaring is.
Wat ik ervan weet is dat het vaak met losse matrassen is die niet heel strak in het bedje zitten. Onze dochter slaapt momenteel in een puckababy onder een deken. We zoeken dus iets waar we een deken goed kunnen vast stoppen. Een slaapzak is nog geen optie.
Iemand suggesties?
Wij hebben de nuna sena met matrasje. Matrasje zit er super stevig in. Onze oudste dochter slaapt we heerlijk in! Wij hebben ook het deryan tentje. Super makkelijk en klein om mee te nemen. De deken goed vast stopen is niet ideaal bij het tentje.
Bijna alle campingbedjes die wij meegemaakt hebben, waren prima. Bijna allemaal zelfde systeem en je hoeft echt geen dure te halen. Wat ik alleen adviseer, en in mijn omgeving doet iedereen dat, als je kindje er een hele nacht in moet slapen dan of het eigen matras meenemen of een matras erbij kopen. Wij hebben gewoon een apart matras erbij gekocht. Ik vind de matrasjes die er bij zitten (opklapbaar) nooit stevig genoeg voor een lange periode. Even een dutje erin doen kan natuurlijk.
Voor als je er vaak mee op uit trekt is het babybjorn campingbed light echt een aanrader (via Marktplaats). Mega compact en lichtgewicht en makkelijk mee te nemen. Zelfs 2 maanden mee door Indonesië gesleept, kind sliep overal heerlijk in eigen bedje...
Wij hebben een cambino campingbedje, heel makkelijk in en uit elkaar zetten/halen, ‘matrasje’ lijkt me best lekker liggen en heel compact mee te nemen!