14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een aeromoov, ben hier heel tevreden over! Een dekbed kun je vaststeken onder de bodem.

5 jaar geleden

Wij zijn ook erg tevreden over de aeromoov

5 jaar geleden

Deryan heeft erg leuke!

5 jaar geleden

Wij hebben ook de aeromoov en zeer tevreden over. Kun je strak dekentje onder stoppen

5 jaar geleden

Wij hebben ook de aeromoov.. top ding!

5 jaar geleden

Wij hebben de nuna sena met matrasje. Matrasje zit er super stevig in. Onze oudste dochter slaapt we heerlijk in! Wij hebben ook het deryan tentje. Super makkelijk en klein om mee te nemen. De deken goed vast stopen is niet ideaal bij het tentje.

5 jaar geleden

Bijna alle campingbedjes die wij meegemaakt hebben, waren prima. Bijna allemaal zelfde systeem en je hoeft echt geen dure te halen. Wat ik alleen adviseer, en in mijn omgeving doet iedereen dat, als je kindje er een hele nacht in moet slapen dan of het eigen matras meenemen of een matras erbij kopen. Wij hebben gewoon een apart matras erbij gekocht. Ik vind de matrasjes die er bij zitten (opklapbaar) nooit stevig genoeg voor een lange periode. Even een dutje erin doen kan natuurlijk.

5 jaar geleden

Wij hebben hem gewoon via marktplaats gekocht en een nieuw matrasje erin. Van chicco merk geloof ik..

5 jaar geleden

Dank voor de tips. Ik ga kijken voor een Aeromoov. Lijkt me een fijn bedje, zeker ook omdat deze niet zoveel.weegt en compact is.

5 jaar geleden

Voor als je er vaak mee op uit trekt is het babybjorn campingbed light echt een aanrader (via Marktplaats). Mega compact en lichtgewicht en makkelijk mee te nemen. Zelfs 2 maanden mee door Indonesië gesleept, kind sliep overal heerlijk in eigen bedje...

5 jaar geleden

Wij hebben de Nuna Sena. Super makkelijk met opzetten en inklappen!

5 jaar geleden

Wij hebben een cambino campingbedje, heel makkelijk in en uit elkaar zetten/halen, ‘matrasje’ lijkt me best lekker liggen en heel compact mee te nemen!

5 jaar geleden

Campingbedje met extra matrasje, kan de deken lekker in gestopt worden. Zijn ook verhogers voor campingbedjes te koop maar of dat wat is weet ik niet