22 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het campingbedje van de prenatal met een los matrasje anders is het echt te hard. Je kunt een hoeslaken om het matrasje doen en dan ook de bodem van het bedje in het hoeslaken doen.

4 jaar geleden

Hi! Wij hebben een koelstra bedje en daar ligt inderdaad een heel hard matras in. Het is als het ware een harde plastic laag met wat zachts erop van enkele centimeters dikte. Wij hebben een opvouwbaar matrasje erop. Als dat onveilig voelt voor je, zou je altijd nog een aerosleep topper op dat matras kunnen leggen? Is overigens een handzaam model dat bedje, uiteindelijk zo groot ongeveer als een opgevouwen buggy.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben de aeromoov Zooooo fijn! Heel klein op te vouwen en te gebruiken vanaf geboorte (bodem kun je omhoog zetten) en onze dochter van 3 slaapt er nu nog in als we met de camper weg gaan

4 jaar geleden

Wij hebben een extra ledikant matrasje, een vd goedkoopste. Dat ligt er helemaal strak in waardoor je je kindje ook strakker in kan stoppen. Mijn ervaring bij de oudste is dat zo’n opvouwbaar matrasje net iets losser erin ligt wat strak instoppen moeilijk maakt, wij pakken daarom eigenlijk altijd het extra ledikant matrasje. Hier gewoon een standaard campingbedje met van dat gaas aan de zijkanten. Werkt prima en baby slaapt er hetzelfde in als in zijn eigen bedje.

4 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje en een gewoon ledikant matrasje met daar overheen een aerosleep topper.

4 jaar geleden

Wij hebben ook Prénatal bedje met los matras er bij. Die van ons kun je ook in hoogte stellen zodat je baby in het begin net als bij de ledikant hoger in het bedje ligt. Erg fijn. Ik deed altijd wel nog een gewoon hoeslaken om het matrasje. Onze zoon ligt gelukkig in een slaapzak met als de onze dochter destijds. Dus dat scheelt met extra straks instoppen.

4 jaar geleden

Reactie op Annelien1105

Wij hebben de aeromoov Zooooo fijn! Heel klein op te vouwen en te gebruik ...
Wij hebben ook deze! Blij dat we deze hebben aangeschaft. Makkelijk op te zetten, lekker licht /makkelijk mee te nemen en een fijner 'matras' als de gewone campingbedjes

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Wij hebben ook deze! Blij dat we deze hebben aangeschaft. Makkelijk op te z ...
Klopt! Matras is ook prima inderdaad

4 jaar geleden

Reactie op Carolina1982

Wij hebben een campingbedje en een gewoon ledikant matrasje met daar overhe ...
Ja wij ook. Geen idee wat daar onveilig aan kan zijn.

4 jaar geleden

Wij hebben een aerosleep matrasje gekocht. Die precies past. En het standaard matrasje eruit gehaald.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

wij hebben die van prenatal met matrasje! het is echt te dun dan....

4 jaar geleden

Reactie op Little miracle022022

Wij hebben het campingbedje van de prenatal met een los matrasje anders is ...
Zo doen wij.het ook

4 jaar geleden

De matraajes van de campingbedjes kan je met klitteband vastzetten. Dit is speciaal zo gemaakt, maar weinig mensen weten dit.(bij hoofd en voeteneind zou een gleufje in de bodem zitten en hier kan je de klitteband van het campingbed matrasje doen) Dus als je een matrasje erop legt (dit hebben wij) en dan het hoeslaken zowel over het matrasje en het harde matrasje van het campingbedje doet ligt deze in principe "vast".

4 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

Wij ook

4 jaar geleden

Echt een extra matrasje in doen anders voelt vloer met gladde vloerkleed meer niet. Ik heb een buikligger, dus als we een weekendje weg gaan gaat de aerosleep ook boven op. Oud jaar avond heb ik alleen op de camping bedje met matras. Gast geweldig

4 jaar geleden

Wij hebben n qute qsleep met extra matrasje. Was geloof ik beste getest door Consumentenbond. Bevalt goed

4 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje wat je kunt verhogen. Gebruiken hier momenteel alleen een airgosafe toppertje in. In haar ledikant hebben we de airosleep maar de airgosafe doet precies hetzelfde. Wanneer ze dadelijk op de onderste gedeelte komt liggen een extra matrasje + airgosafe topper!

4 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

Idem

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Wij hebben ook deze! Blij dat we deze hebben aangeschaft. Makkelijk op te z ...
Ik vroeg me af of je kindje op de grond ligt bij de aeromoov als hij helemaal laag ligt? Dit lijkt namelijk wel zo en lijkt mij koud al we gaan kamperen ermee🙈

4 jaar geleden

Wie gebruiken wel een matrasje in het camping bed. Onze dochter heeft er nog nooit in geslapen maar bij onze zoon. Je kunt er ook een dikke topper inleggen.