55 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb deze ook gedaan en licht gekleurd. En heb geen menstruatie gehad. Dus wij verwachten ons eerste kindje

6 jaar geleden

Dan zou ik dinsdag nog een test doen van Clear blue. Want die van Action testen vroeg positief. Die digitale vanaf de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen. Weet niet of je je ook "zwanger" voelt?

6 jaar geleden

Ik zou nog even rustig afwachten, ja, heel moeilijk! Maar meer kan je echt niet doen. Ik had de dag na NOD een hele vage CB test. Toen om de dag (met ochtendurine) herhaalt en na een week hadden we pas iets waarvan we durfden te zeggen dat hij echt positief was. Gisteren voor een echo geweest en lijk ook een week minder ver te zijn dan we dachten, maar er zit wel echt iets (en de test van moeders Voor moeders was ook overduidelijk positief). Geduld hebben dus!

6 jaar geleden

Ik heb geleerd dat je geen enkele streep kan ook al is het nog zo licht tenzij je zwanger bent. Zou wel voor de zekerheid na dinsdag nog een keer testen

6 jaar geleden

Ik denk dat je nog te vroeg bent geweest met testen. Ik heb ook meestal die van de action maar die moet je echt niet te vroeg doen. Eigenlijk pas testen vanaf je eerste gemiste ongesteldheid dag. Mijn man had andere besteld die nog gevoeliger zijn dan die van de action.

6 jaar geleden

Als je as dinsdag ongesteld moeten worden is het wel nog vroeg om te testen. Ik had met de action test ook best vroeg al een licht streepje maar dat was misschien maar 1 dag ervoor. Je zou het best kunnen wachten tot dinsdag en dan testen of zelfs woensdag ( ik weet het dat is super lastig) 🙈

6 jaar geleden

Ik zie eerlijk gezegd geen streep. Dan toch nog even wachten tot dinsdag.

6 jaar geleden

Dan zou ik dinsdag nog een test doen van Clear blue. Want die van Action te ...
Ik heb eigenlijk vanochtend de vroege detectie gedaan, dus ging er eigenlijk van uit dat die dan zou kloppen, maar nu weet ik mog niets 🙈 ik voel nog niets..

6 jaar geleden

Ik zie eerlijk gezegd ook geen streep. Zou ook tot dinsdag of woensdag wachten, en dan van clearblue met weken detectie doen, dan weet je duidelijk, ja of nee! Hoop het voor je! 🍀

6 jaar geleden

Ik nod zou pas 10 januari zijn. En voelde me niet goed 2 januari test gedaan in de nacht geen ochtend urine. Hartstikke positief. Ik zou gewoon afwachten maar digitale werkte bij mij ook voor nod.

6 jaar geleden

Ook meegemaakt! Elk zichtbaar streepje hoe licht ook betekend dat je zwanger bent. Even wachten tot dinsdag want er zit te weinig hcg in je urine.

6 jaar geleden

Ik zie idd ook geen streepje kan idd komen doordat je te vroeg test. De Action heeft trouwens 2 soorten zwangerschapstesten 1 normale en 1 die al vroeg een zwangerschap aangeeft. Zit ook een beetje prijsverschil in. Ik heb ze uiteindelijk allebei gekocht en allebei gaven op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten zijn aan dat ik zwanger ben. Succes🥰

6 jaar geleden

Ik zie ook niks. Ik zou misschien een dag of twee voor je ongesteldheid testen, mocht je toch nog ongeduldig zijn like me. Ik had 5 dagen voor menstruatie getest en beide negatief en toen 2 dagen ervoor en heb een streepje.

6 jaar geleden

Clearblue test niet te vroeg doen.. Wacht tot je nod dan heb je meer zekerheid met welke test dan ook 🌺

6 jaar geleden

Ik testte 5 dagen voor mijn nod heel licht positief met action. Wacht nog een paar dagen en doe het dan opnieuw. Ik heb trouwens met action heel vaak licht positief getest terwijl ik toch ongesteld werd

6 jaar geleden

Hoi, ik had ook hetzelfde bij mijn vorige zwangerschap. De cb test gaf negatief aan. En de action test was een licht streepje. De dag erna weer de action test gedaan en het streepje was weer iets donker. Uiteindelijk een gezond dochter gekregen. Nu weer in verwachting. Heb dan ook alleen de action test gedaan...

6 jaar geleden

Ik had dus precies dit. CB werd pas positief op de dag van nod. En bij m'n vorige pas 2 dagen na nod. Nu met predictor early 2 X lichtpositief daarna was action ook licht positief en dat liep om de 2 dagen op. Action vind ik zelf heel fijn en duidelijk en ook predictor altijd goed geweest bij mij.

6 jaar geleden

Cb heeft meer hcg nodig om positief te testen ten opzichte van de goedkopere testen. Ik zou even afwachten een paar dagen en later opnieuw testen

6 jaar geleden

Ik heb 6 dgn voor nod de Sensitest 6 dagen extra vroege test gebruikt daarna 48 uur later de 4 dagen Early test van Action en weet 48 uur later de Normale test van Action.. Alles gaf streepje. Uiteindelijk de duurdere digitale Clearblue test op oudjaarsdag 31-12 gebruikt voor de laatste bevestiging,en dit was dag 2 na nod..En dit was gelijk een kadootje voor me man op dezelfde dag.

6 jaar geleden

Het kan nog heel pril zijn, dit is bij mij ook het geval.. ik ben 3 dagen overtijd. En de cb geeft ook niet zwanger aan, terwijl de andere testen toch echt 2 streepjes aangeven al zijn het lichten streepjes dus waarschijnlijk weinig hcg nog..