Cellulitis, nog meer dames last van??

L_2019
één maand geleden
Volgen
Hallo dames, Gister viel het mijn man opeens op dat mijn hele bovenbenen en billen sinaasappelhuid (cellulitis) leek.. Dat terwijl ik nu in het eerste trimester pas 1.5 kilo ben aangekomen, veel meer water drink dan normaal, en gezonder (en minder door minder eetlust) ben gaan eten dan normaal. Nog meer dames hier last van?? Met de vakantie voor de deur maakt mij dit best onzeker!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Mierrrtje
één maand geleden
Jaaa helaas herkenbaar.. heel mn bovenbenen ( vooral aan de achterkant ) hoop dat het niet erger wordt gezien de zomer eraan komt :(( ik heb de afgelopen periode wel slecht gegeten ( veel wit brood pizza etc ) hield niks anders binnen oepsss. Voel me nu iets beter dus ga weer gezonder eten en proberen weer te sporten.
  • Rapporteren
S89
één maand geleden
Yes, helaas hier ook herkenbaar. Ben ook pas 1,5 kilo aangekomen. En mn bovenbenen zijn echt heel lelijk aan het worden nu. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat...
  • Rapporteren
Tati D
één maand geleden
Mijn benen zijn ook heel gevoelig voor cellulitis! Mijn oma'tje zegt dat je je benen niet gekruisd mag houden tijdens de zwangerschap. Dat is niet goed voor de bloedsomloop. Gaat ook spataders tegen. Ik ben begonnen met sportles voor zwangere vrouwen, misschien ook een aanrader voor jullie om de bloedsomloop goed te laten stromen in de benen. Weleda heeft zeer goede producten tegen cellulitis.
  • Rapporteren
Mierrrtje
één maand geleden
Reactie op Tati D
Mijn benen zijn ook heel gevoelig voor cellulitis! Mijn oma'tje zegt dat je je benen niet gekruisd mag houden tijdens de zwangerschap. Dat is niet goed voor de bloedsomloop. Gaat ook spataders tegen. Ik ben begonnen met sportles voor zwangere vrouwen, misschien ook een aanrader voor jullie om de bloedsomloop goed te laten stromen in de benen. Weleda heeft zeer goede producten tegen cellulitis.
Goede tip! Ik ga het sporten ook weer proberen op te pakken. Normaal heel actief maar de laatste 3 maanden hele dagen op de bank doorgebracht 🤢 masseren schijnt ook goed te helpen. Dat icm sporten gezonde voeding veel water etc. Lets do this :))
  • Rapporteren