11 Reacties

5 jaar geleden

Even wat prenatal kopen en daar krijg je een bon bij tot 50% op weekenden, midweken en weken.

5 jaar geleden

Krijg je niet bij elke bestelling, zit een minimale bestelwaarde aan

5 jaar geleden

Geldt geloof ik bij een bestelwaarde van €70 of €75 en is niet overdraagbaar als ik me niet vergis

5 jaar geleden

Die van mij was al over de datum

5 jaar geleden

Kan hem zo wel ff opzoeken voor je. Maar centerparcs heeft nu diverse acties waardoor je die bon niet kan gebruiken..

5 jaar geleden

Nieuwe zwangerschapsbox aanvragen? 😛 ik heb er eentje van prenatal maar die bewaar ik graag. Sws kun je ze volgens mij niet tijdens schoolvakanties gebruiken, mocht je dat willen

5 jaar geleden

Met ING rente punten kan je ook een korting aanvragen.

5 jaar geleden

Hoi hoi ik gebruik al jaren de site www.centerparcs.nl/babybox Hier krijg je standaard korting zonder bon/code. Vooral buiten het seizoen om is het voordelig. Max. 50% korting. Groetjes Moniek

5 jaar geleden

Als je via de Duitse website van cp boekt, betaal je waarschijnlijk ook minder. Zo doen wij het ook altijd 😁

5 jaar geleden

Kan hem zo wel ff opzoeken voor je. Maar centerparcs heeft nu diverse actie ...
Kan hem helaas niet meer vinden. Kennelijk weggegooid nadat ik doorhad dat ik hem toch niet kon gebruiken
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op BabyboyAugustus2020_

Als je via de Duitse website van cp boekt, betaal je waarschijnlijk ook min ...
Welke site is dat?