10 Reacties
4 jaar geleden
Vrijwel niks, dus je eigen schoonmaakmiddel, afwasborstel, handoeken en theedoeken en vaatdoeken, broodbeleg boter, drinken, eigen matrasje voor de kleine zou ik aanraden en beddengoed. Beddengoed voor grote bedden is er vaak wel. Als je kindje (zoals ons) alleen verduisterd wil slapen vuilniszakken en plakband🤣 nou kan nog wel even doorgaan
4 jaar geleden
Centerparcs heeft volgens mij altijd standaard een ledikant en kinderstoel in de huisjes. Wij konden (2 weken geleden op Centerparcs geweest) ook een babyservice pakket gratis aanvragen. Hier zat een babybadje, verschoonkussen en wipstoel bij. Wel idd natuurlijk je eigen lakens, hoezen etc meenemen. In de restaurantjes kreeg je bij ons gratis babyvoeding als je daarom vroeg. Veel plezier!
4 jaar geleden
Reactie op Kim485
Naar welke zijn jullie geweest?
Huttenheugte in Drenthe
4 jaar geleden
Reactie op Bankje84
Bedden goed moet je verplicht afnemen in de Huttenheugte. Handdoeken washan ...
Alleen lakens etc voor babybedje moet je idd meenemen
4 jaar geleden
Huttenheugte in Drenthe
Mocht je een eigen campingbedje hebben zou ik die meenemen. Toen wij er waren was het bedje half kapot het matras had een hond op gelegen. Toen wel een andere matras gekregen maar die was te klein..
Vast niet in elk huisje zo, maar als je een eigen bedje hebt en kan meenemen, zeker doen :-)
4 jaar geleden
Wij nemen altijd veel dingen mee waarvan het zonde is om opnieuw veel te moeten kopen, zoals:
-Vaatwastabletten (er ligt er vaak 1, ik neem er gewoon altijd 10 mee)
- peper, zout, andere kruiden die je vaak gebruikt
- olie om in te bakken
Nou ja dat soort keukenspullen dus..
Mijn kleine was 7 maanden, dus hadden een waterkoker en staafmixer mee voor de flessen en hapjes.