16 Reacties

4 jaar geleden
Ik gebruikte hem was eigenlijk vanaf het begin ongesteld met de pil. 4 weken na de bevalling begonnen. Ik was wel heel onregelmatig en heel lang ongesteld eerste keer 3 weken 2e keer qnderhalf tot 2 weken toen ben ik gestopt met de pil ook ivm nieuwe kinderwens.

4 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met bv en ook niet met minipil, maar van de verhalen die ik heb gehoord luistert het nemen van de minipil heel nauw. Ik ken 2 vrouwen die door de minipil heen zwanger zijn geworden omdat ze er niet secuur mee omgingen 🙈 niet om jouw bang te maken ofzo trouwens hoor!

4 jaar geleden
Reactie op Makkiea
Dit bericht is verwijderd
Als je zwanger was zou je het heeeeeeel misschien met een gevoelige test kunnen zien. Je kunt sowieso zwanger zijn terwijl je een bloeding hebt. Dat wel.

4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Ik heb geen ervaring met bv en ook niet met minipil, maar van de verhalen d ...
Zo een vermoeden had ik dus ook. Eventueel een mislukte bevruchting ofso dacht ik zelfs 😅 Maar hoe moet ik weten of dat het was? Kan ik dan een zwangerschapstest doen en zien of ik recent zwanger ben geweest ofzo iets 😅? Kan ik wel zwanger raken als ik een bloeding heb?

4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Als je zwanger was zou je het heeeeeeel misschien met een gevoelige test ku ...
Aha okeee bedankt voor je antwoord. Hihi had mn bericht even aangepast, dacht ff duidelijker maken. Euhm wat bedoel je met een gevoelige test? Zo een clear blue zwtest ofzo iets? Eentje die gedetailleerd info geeft?

4 jaar geleden
Je kan zeker een bloeding hebben met een zwangerschap. 10 dagen na je vergeten pil zou je een gevoelige zwangerschapstest kunnen doen geloof ik.

4 jaar geleden
Reactie op Makkiea
Aha ik zie het al gwn extra gevoelige zwtest kopen. Denk dat ik dat meer ee ...