48 Reacties

4 jaar geleden

Oh ik kan ook echt de hele dag door eten. Het liefst alles wat zoet is. Ik eet mn gewone yoghurt s ochtends, s middags boterhammen en s avonds warm (geen vlees want dat krijg ik niet weg) en dan 2 stukken fruit. En tussendoor alles wat ik lekker vind!

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van 3 Boys

Hier heel.de dag ook honger echt een rot gevoel beetje zo van misselijk ...
Heb ik ook echt last van!

4 jaar geleden

Ik heb vaak honger maar zelf heb ik geen honger zijn er nog ?

4 jaar geleden

Ik had de eerste weken ook all day everyday reuzehonger. Ik mocht net gegeten hebben, ik kon zo weer een paard op. Werd gek van dat knagende gevoel. Ik at een hele dag door kleine beetjes. Ik moest echt af van dat 3 maaltijden per dag idee dan. Was voor mij alleszins de enige manier om het draaglijk te houden. Ben nu net de 12 weken voorbij en die honger is als sneeuw voor de zon verdwenen.

4 jaar geleden

Ben heel erg ziek geweest maar sinds een paar dagen ook constant honger, gek wordt ik ervan 😅 maar alles beter dan die vreselijke misselijkheid! Ik vind alleen nog lang niet alles lekker en heb ook vaak geen trek ondanks de honger, dus het is een beetje lastig om iets te vinden waar ik genoeg van kan eten.

4 jaar geleden

Ik heb ook alleen maar trek. Ben ook geen dag misselijk geweest dus alleen maar zin in eten🤣 ik let wel op wat ik eet. Ik eet nu voornamelijk volkoren producten zodat ik langer verzadig ben en fruit. Ik heb wel meer eetmomenten, maar eet wel 'bewust.'

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+5 en ik heb ook constant honger. Ik ben nu al bijna 10kg aangekomen🙂, waar ik wel blij mee ben aangezien ik sinds kind al ondergewicht heb en nooit boven de 50kg (nu al 55kg ) ben gekomen😋. Ik ben ook nog iedere dag misselijk en als ik dan niet snel iets eet dan geef ik weer over. Ik eet letterlijk voor 2😊🤭