Het is al bijna de dag van de leidster en ik heb begrepen dat het kdv waar onze dochter heen gaat daar ook aan “meedoet”. Gaan jullie daar ook iets voor geven aan de leidsters en zo ja, wat dan?
Bij ons regelt de oudercommissie dat altijd. Die bedenken een thema en zorgen voor een mand in de groep waar dan iets in kan. Vorig jaar moest je bv een bloem knutselen.
Ik zit zelf in de oudecommisie en wij regelen altijd iets voor de leidsters. Ouders zelf doen alleen iets als de oudercommisie dat vraagt. ( animo vanuit de ouders is zeer laag ;) )
Mij leek het leuk om een zakje te maken met een zakje thee en een tony chocolony reepje erin. Maar doen jullie alleen iets geven aan de vaste leidsters van de groep ? Of ook aan de leidsters van de groep met grotere kindjes ? Want zou echt niet weten wie hoeveel dat er zijn bij onze 😅
Ik werk zelf in de kinderopvang, en weet hoe leuk het is om iets te krijgen van ouders. 😊 Het maakt echt niet uit wat het is, het gebaar alleen al wordt heel erg gewaardeerd!