10 Reacties

4 jaar geleden

Niet in brabant maar sprookjes wonderland is erg leuk

4 jaar geleden

Ik vind dierenpark Veldhoven leuk, is een oude papagaaien opvang en je kan de vogels eten geven en er is een grote vollière waar ze losvliegen.

4 jaar geleden

Wij zijn laatst naar BestZoo geweest, dit vonden mijn kindjes erg leuk! We zijn een ochtend geweest en hebben wat geluncht.

4 jaar geleden

Dierenpark Amersfoort is leuk en klein! En wij doen eigenlijk ook alles wat jullie doen (behalve de Efteling, dat doen papa en mama samen haha) Voor de rest gaan we naar de bieb want hij houdt van lezen en stukken fietsen om naar boten te kijken enzo. Heerlijk het bos in, zwemmen, monkey town is ook favoriet.

4 jaar geleden

Sprookjeswonderland! Ontzettend leuk in Enkhuizen. Hoenderdaell, dierenpark in Anna Paulowna

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je precies woont dus of het ver weg is maar het gouden woud is heel leuk als je kindje houd van zand en water http://www.goudenwoud.nl/ En dippiedoe is ook leuk

4 jaar geleden

Ik volg mee! Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken☺️

4 jaar geleden

We wonen in Best dus het gouden woud lijkt me een hele leuke suggestie. Bedankt! Wij gaan inderdaad ook eens in de 3 weken naar de bieb, zwemmen en naar de speelhal bij slecht weer.

4 jaar geleden

De splinter in Eindhoven, monkeytown, zwemmen, speelpark Beekse bergen

4 jaar geleden

Tuincentrums bezoeken, zoals intratuin etc. Veel beleving en herkenbare dingen. Vaak visjes en andere diertjes. Veel kleurige bloemen. En beeldjes van diertjes etc. Vaak een buiten en binnen. Combineren met zelf lopen en in wagen. Daar even lekker wat eten/drinken in de horeca gelegenheid, en sommige hebben ook een (indoor) speeltuintje. Ben zo een aantal uur verder.