43 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik dentinox, geef hem bijtspeeltjes die in de koelkast hebben gelegen of even koelen met een "ijsje" en je mag gerust paracetamol geven

5 jaar geleden

Zetpilletje (Oké... Ik ben er absoluut geen fan van... maar van pijn ook niet) ... zinkolie met een gaasje erop op kapotte billetjes en harde dingen om op te kauwen. Barnsteen schijnt ook heel fijn te zijn maar heb er geen ervaring mee.

5 jaar geleden

Ik heb een barnsteen armbandje gekocht en van de een op andere dag had ze geen last meer. Weet niet of het daar aan ligt maar ik dacht: baad het niet, schaadt het niet☺️. Sterkte🙏🏾

5 jaar geleden

Chamodent smeren op tandvlees gebruikte mijn ouders vroeger ook al

5 jaar geleden

Dentinox werkt hier heel goed, en inderdaad een bijtring die in de vriezer kan 😇

4 jaar geleden

Reactie op JoyceB-25

Ik heb een barnsteen armbandje gekocht en van de een op andere dag had ze g ...
Maar een barnsteen armbandje kan je niet in de nacht gebruiken neem ik aan?! Onze kleine meid heeft juist Snachts zoveel last

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft altijd een barnsteen ketting om. Bij het eerste tandje hebben we niks gemerkt. Toevallig bij de 2e hadden we de ketting een paar dagen niet om en toen had ze veel last en koorts. Nu bij de derde wel de ketting om en weer niks gemerkt.. het is niet medisch bewezen ofzo maar lijkt hier wel te helpen. Ze slaapt trouwens op dr buik dus ze zit er ook nooit aan, en overdag ook niet.

4 jaar geleden

Reactie op JoyceB-25

Mag ik vragen waar je het armbandje gekocht hebt? Onze dochter is telkens zo ziek door doorkomende tandjes. :(

4 jaar geleden

Reactie op wen-d

Mag ik vragen waar je het armbandje gekocht hebt? Onze dochter is telkens z ...
Zag deze te koop bij slaapkops

4 jaar geleden

Reactie op ilona19

Zag deze te koop bij slaapkops
Ook gekocht bij Slaapkops, lijkt hier ook goed te werken!

4 jaar geleden

Maar doen jullie 's nachts wel af? Helpt het dan toch nog?

4 jaar geleden

Zou ie niet s nachts om het voetje kunnen? ze hebben immers een slaapzak aan dus kan je kindje er niet bij

4 jaar geleden

Reactie op Beebbjeee

Zou ie niet s nachts om het voetje kunnen? ze hebben immers een slaapzak aa ...
🤦‍♀️ logisch, nog geen seconde aan gedacht 😅

4 jaar geleden

Stevig het tandvlees masseren en dentinox en natuurlijk veel knuffeltjes.. Oja en preventief sudocreme en talkpoeder

4 jaar geleden

Reactie op JoyceB-25

Waar haal je die dan ?

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Dentinox werkt hier heel goed, en inderdaad een bijtring die in de vriezer ...
Huh waar heb je die dan ? Ken ze alleen voor koelkast

4 jaar geleden

Komkommer in de lengte snijden en geven met schil, bevroren perzik partjes uit de diepvries (AH), soepstengel helpen onze klein man omdat hij door de druk minder voelt..

4 jaar geleden

Reactie op Angelmereci

Waar haal je die dan ?
Slaapkops verkoopt deze :)

4 jaar geleden

Reactie op MelissaKloes

Slaapkops verkoopt deze :)
Albert heijn heeft ook dentinox.

4 jaar geleden

Bijtring en dentinox ist enige wat hier een beetje werkt mijn mannetje heeft er inmiddels 8. Ze moeten er toch doorheen, maar kmerk wel dat hij er nu minder last van heeft dan de eerste keren.