11 Reacties

2 jaar geleden

Ja de naturel spinazie mogen ze gewoon eten

2 jaar geleden

Ja moet even naar de zout kijken op de verpakking en ze mogen niet meer als 2 keer in de week nitraat groente zoals spinazie

2 jaar geleden

En ik vroeg me dan af als je in het voren maakt, want spinazie mag je toch niet opnieuw verwarmen?

2 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

En ik vroeg me dan af als je in het voren maakt, want spinazie mag je toch ...
Nee klopt spinazie mag je idd niet opnieuwe opwarmen dus denk dat je die savonds wel moet koken en dan gelijk geven

2 jaar geleden

Reactie op Eliseestella

Nee klopt spinazie mag je idd niet opnieuwe opwarmen dus denk dat je die sa ...
Dat is achterhaald...mag wel nog een keer opwarmen.

2 jaar geleden

Dat is achterhaald...mag wel nog een keer opwarmen.
O dat wist ik niet maar ik eet zelf ook spinazie niet 2 keer opgewarmd vandaar haha

2 jaar geleden

Reactie op Eliseestella

O dat wist ik niet maar ik eet zelf ook spinazie niet 2 keer opgewarmd vand ...
Nee ik eerst ook niet. Tot ik een schotel had....en het nog een keer opgezocht ging opzoeken las ik dat toevallig 馃ぃ

2 jaar geleden

Nee ik eerst ook niet. Tot ik een schotel had....en het nog een keer opgezo ...
Euhmmmm gekke zin haha. "Toen ik het nog een keer ging opzoeken, omdat ik een spinazieovenschotel had" moet het zijn 馃槄馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

En ik vroeg me dan af als je in het voren maakt, want spinazie mag je toch ...
Als je spinazie klaarmaakt en het daarna invriest, dat kan prima. Na bereiding ontstaat er een nieuw product wat je opnieuw kunt invriezen en dus ook weer kunt opwarmenm

2 jaar geleden

Mijn zoon kreeg al vanaf 6 maanden diepvries spinazie. Ik wist niet dat hier twijfel over was

茅茅n maand geleden

ik maak me zorgen dat ook als die door de stafmixer gaat, blijft de spinazie wat draderig - wel zachte draden van 2-3 cm. Kan dat voor een baby van 6 maanden?