35 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook PCOS en zwanger geworden met letrozol en pregnyl van mijn eerste kindje. Heel spannend!!

4 jaar geleden

Hier ook met clomid en pregnyl hoeveel rondes heb je er over gedaan 😊

4 jaar geleden

Hoi Ellie. Jaa ik ben nu ook zwanger en heb pcos. Werd niet ongesteld. Opgewekt met provera en daarna letrozol geslikt, eerste x raak! Nu 5 weken zwanger, wel wat krampen en ben wel bang dat het mis gaat, probeer wel Positief te blijven 🍀

4 jaar geleden

Ik heb ook PCOS en ben nu na de eerste ronde Clomid al zwanger geraakt! Donderdag heb ik de eerste echo, ben suuuuper benieuwd! Hopelijk zit alles goed daarbinnen... Ik duim met je mee!

4 jaar geleden

Wij zijn ruim 2 jaar bezig geweest en vele behandelingen verder, ook PCOS en beginnend stadium baarmoerderhalskanker bijna 7 jaar geleden. Nu 6+1 week zwanger!! Een wonder! En snap je gevoel helemaal, maar positief blijven is dan ook het beste! 3 feb hebben we onze eerste echo en blijven op extra controles, wat ook fijn is en een goed gevoel geef! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer hebben jullie de eerste echo?

4 jaar geleden

Hier ook PCOS. Na clomid, gonal f, Leo operatie en weer gonal f nu 5 weken zwanger. 11 februari hebben wij de echo in 't zkh!

4 jaar geleden

Hier ook 2e ronde letrozol zwanger geraakt, woensdag krijg ik mijn echo. Ik ben dan 6 weken, maar ook ik blijf huiverig.

4 jaar geleden

Hier ook pcos heel traject in het ziekenhuis gehad. Nu na 6 mislukte iui 3 positive testen gehad met 1x ivf morgen bloedprikken dus dan weet ik t zeker!!

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geworden door middel van hormoon injecties. Gonal-f en Pregnyl. Zo fijn dat dat niet meer hoeft! Want wat zag ik er elke keer weer tegen op om die injecties te zetten. Maar hoe bijzonder is het om de follikel te hebben gezien waar nu het kleine zich uit ontwikkeld. 😍

4 jaar geleden

Wij zijn zwanger geraakt met behulp van iui. Ook elke maand een zooi spuiten moeten zetten! Zo blij dat dit niet meer hoeft!!!!

4 jaar geleden

Ik heb geen pcos maar wel via iui zwanger geworden. Bij ons was er geen aantoonbare reden waarom het niet lukte. Half jaar alleen hormonen gespoten en nu na de 2e iui vorige week een positieve test gedaan. Zit nu op 4+4 Tuurlijk is het spannend of het blijft zitten, maar ben na 2.5 jaar ook wel blij met de bevestiging dat ik in ieder geval zwanger kan worden.

4 jaar geleden

Ik heb een hypofyse aandoening, clomid werkte niet, menopur injecties wel na, daarna pregnyl ronde 4 zwanger geraakt, ondertussen ook progesteron capsules slikken om alles in stand te houden😊❤️ vandaag 5+6 net echo gehad er was een flikkerend bolletje te zien wat wijst op een kloppend hartje👶🏻👍

4 jaar geleden

Ik heb geen pcos maar wel via iui zwanger geworden. Bij ons was er geen aan ...
Precies dat! Je lijf kan het dus wel:)

4 jaar geleden

Reactie op Terri30

Hier ook pcos heel traject in het ziekenhuis gehad. Nu na 6 mislukte iui 3 ...
Succes!!!!

4 jaar geleden

Reactie op kleinemeisje

Hier ook met clomid en pregnyl hoeveel rondes heb je er over gedaan 😊
Vier rondes Clomid en daarna twee rondes hormoonspuiten. Ovitrelle als extra hulp voor de eisprong. Zo blij dat het gelukt is:)

4 jaar geleden

Wij via ICSI zwanger geworden. Nu 5+1. Hiervoor miskraam gehad dus het houdt me nu erg bezig. Vind het zo spannend. Volgende week eerste echo

4 jaar geleden

Hier ook gonal-f en ovitrelle spuiten. Na 2e iui zwanger! :-) Nu 6+2 wkn.

4 jaar geleden

Hier na een operatie, endometriose en 4 pogingen clomid + pregnyl (n'a anderhalf jaar proberen). Het was onze laatste kans en die bleek er niets belovend uit te zien, we waren mentaal al aan het overschakelen op ivf. Tot we p'lts een heel bizarre week hadden... De eerste test was negatief. De dagen nadien merkte ik een aantal dingen op waarbij ik door had dat er iets niet pluis was. Opnieuw getest. Licht streepje. Bloed getrokken en idd... Voorzichtig zwanger! We weten perfect hoe wat waar wanneer hoe lang... Je zit er zo kort op terwijl velen het pas een week of 2 later ontdekken.

4 jaar geleden

Hier ook zwanger na 6 rondes letrozol en 2 rondes gonal F. Zo blij dat het spuiten nu niet meer hoeft! Vandaag de eerste echo gehad; het blijken er twee te zijn!

4 jaar geleden

Hier ook PCOS, na 7 rondes Clomid overgestapt op een ronde Letrozol en toen bleek het raak te zijn.. Vandaag ongeveer 7 weken, woensdag weer een echo.