35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Hier ook zwanger na 6 rondes letrozol en 2 rondes gonal F. Zo blij dat het ...
Wauw!!

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Hier ook zwanger na 6 rondes letrozol en 2 rondes gonal F. Zo blij dat het ...
Gefeliciteerd! Bijzonder💗

4 jaar geleden

Hier wel pcos, maar moest eerst proberen met afvallen en na ongeveer 6 kilo kwijt te zijn geraakt kwam mijn cyclus weer op gang en nu sneller dan verwacht ineens zwanger! Gelukkig voor nu buiten de hormoon behandelingen kunnen blijven. Ik kan wel snappen dat het anders voelt.

4 jaar geleden

Ik heb een jaar iui’s gehad met pregnyl Daarna eerste punctie met hormoonstimulatie Eerste terugplaatsing prijs🤩 Blij dat ik van die ‘bucht’ vanaf ben Heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat we nu zwanger zijn geraak Probleem was kwaliteit en snelheid zaad

4 jaar geleden

Ook Pcos en na 5 ronden clomid nu 4 ( bijna 5) weekjes zwanger... 10 februari pas de eerste echo. Testte 5 dagen voor nod positief ( testte omdat ik al paar keer misselijk was geworden), laatste ronde clomid had ik 2 follikels dus misschien zijn het er wel 2🥰

4 jaar geleden

Ik heb ook pcos eerste ronde clomid was gelijk.raak nu 7 weken en 3 dagen zwanger.

4 jaar geleden

Hier ook PCOS en zwanger geworden met letrozol en pregnyl van mijn eerste k ...
Mag ik vragen na hoeveel rondes of gelijk al na de eerste ronde?

4 jaar geleden

Reactie op sterre1123

Mag ik vragen na hoeveel rondes of gelijk al na de eerste ronde?
Zwanger na de 3de ronde. Vandaag eerste keer echo gehad. Vruchtzakje is wat klein en hcg waarde staan te laag dus afwachten

4 jaar geleden

Reactie op sterre1123

Mag ik vragen na hoeveel rondes of gelijk al na de eerste ronde?
Vijfde ronde was het raak... 10 februari eerste echo.

4 jaar geleden

Zwanger na de 3de ronde. Vandaag eerste keer echo gehad. Vruchtzakje is wat ...
Wel kans op slagen Silke? Of wat hebben ze gezegd tegen je.

4 jaar geleden

Reactie op urs-24

Vijfde ronde was het raak... 10 februari eerste echo.
Oké hoopen het bij mij ook gelukt is heb geen Pcos maar wel lerozol en gisteren pregnyl gehad ik zal het over 2 Weekjes wel zien:)

4 jaar geleden

Hi, hier net zwanger na 2 rondes icsi. In 2017 ook en daar is onze dochter uit geboren. Nu 7 weken zwanger van de 2e. Gebruik nu nog wel utrogestan maar de spuiten zijn niet meer nodig 😊.

4 jaar geleden

Geen pcos maar geen eisprong. Clomid sloeg niet aan dus ik heb gonal f en ovitrelle geïnjecteerd. Eerste ronde gonal-f zwanger geworden.

4 jaar geleden

Ook PCOS, helaas alle mogelijke bijwerkingen bij clomid, waardoor ik overgestapt ben op gonal-f. Dit sloeg met 25 eenheden gelijk aan. Afgelopen vrijdag 2 testen gedaan, beiden positief. Hoe gaan jullie om met de spanning? Ik kan bijna niet geloven dat het echt zo is en wil absoluut geen roze wolk toelaten nog. Over 2,5 week de eerste check bij de fertiliteitsarts.

4 jaar geleden

Zwanger na de 3de ronde met clomid, 1ste zwangerschap. Super, mega spannend nu 6 weken en 2 dagen. Ik maak mij mega zorgen. Zal het allemaal goed zitten of niet? De zenuwen vreten mij op. Afgelopen vrijdag afspr voor 1ste echo. De verpleegkundige is de afspraak vergeten in te voeren😭, excuses aangeboden gekregen, maar de moed zonk in mijn schoenen. Nu is de volgende afspraak aankomende vrijdag, dan zal ik bijn 7 weken verder zijn. Ik heb wel opgezwollen borsten en ze lijken groter te worden, maar voor de rest voel ik mij prima. Daarom voel ik mij ook onzeker. Jeetje, nooit gedacht dat dit mental zo slopend zou zijn.