15 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben dezelfde, maar hij drinkt nooit langer dan 20 minuten met de 1 speen. Meestal 15 minuten. Dus dat is prima, houden we voorlopig gewoon zo. Ik heb ook de 2 geprobeerd, is nog te vroeg ook hier 🙂

5 jaar geleden

Als je speen 2 eerst vacuum laat zuigen spuit t er niet zo uit..

5 jaar geleden

Reactie op Kfl

Als je speen 2 eerst vacuum laat zuigen spuit t er niet zo uit..
Speen dubbel klappen.. fles op de kop zodat de speen zich vult.. spuit t er niet gelijk uit

5 jaar geleden

Hier bijna alle spenen 😂🙈 en de speen van difrax maat m is een groter gaatje dan de 2 van dr Brown. Als u kindje nog perfect drinkt met maat 1 zou ik het gewoon daar bij houden

5 jaar geleden

Reactie op Nina Van Autryve

Hier bijna alle spenen 😂🙈 en de speen van difrax maat m is een groter gaa ...
De difrax wijde speen past trouwens niet op de wijde van dr Brown alee het ziet er raar uit jet lijkt me dat het zou kunnen lekken wel nog niet getest. Ik wil gerust morgen is een foto posten

5 jaar geleden

Gaat speen 1 wel goed? Dan zou ik hem gewoon houden. Hier drinken ze nog met prematuur speen. Oudste was ook niet verder gekomen dan speen 1.

5 jaar geleden

Ik heb laatst ergens gelezen dat je je kindje het allerbeste gewoon op 1 kan laten zitten. Grotere speen blijkt helemaal niet nodig.

5 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Ik houd het gewoon bij speen 1, daar drinkt hij prima uit!

5 jaar geleden

Onze dochter van ruim 3 maanden laten we gewoon nog steeds uit de 1 speen drinken. Snachts drinkt ze zelfs uit de prematuur speen.

5 jaar geleden

Hier ook een dochter van ruim 3 maandjes en drinkt ook nog met speen 1. Omdat ze zich verslikt met speen 2

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Ik heb laatst ergens gelezen dat je je kindje het allerbeste gewoon op 1 ka ...
Onze baby bleef in slaap vallen tijdens het drinken, dronk haar flessen nooit leeg. Nu met speen 2 er op, drinkt ze haar flessen leeg en is ze een stuk rustiger. Blijft ook wakker tijdens het drinken. We hadden er eerder aan moeten denken, vandaag is ze 15weken.

5 jaar geleden

Difrax speen maat S valt tussen fase 1 en 2 in en past gewoon op de Dr Brown brede hals fles. Je merkt vanzelf wanneer je kindje een grotere speen aan kan. Ons kindje drinkt nu ook uit fase 2, daar loopt de melk niet uit, keer aan de speen trekken en dan is de straal waarschijnlijk verholpen

5 jaar geleden

Reactie op 19iris87

Onze baby bleef in slaap vallen tijdens het drinken, dronk haar flessen noo ...
Jaa in jullie geval is dat dan wel handig geweest! Wij drinken altijd na het slaapje dus nog nooit gehad. Zal ook met zuigkracht te maken hebben. Ons zoontje drinkt makkelijk 210 op met de kleine speen 😂

5 jaar geleden

Difrax speen maat S valt tussen fase 1 en 2 in en past gewoon op de Dr Brow ...
Lekt de difrax speen niet op een dr Brown want zit wel met een opening precies

5 jaar geleden

Reactie op Nina Van Autryve

Lekt de difrax speen niet op een dr Brown want zit wel met een opening prec ...
Gaat hier ook goed, difrax speen past ook op de flesjes van de kruidvat