6 Reacties

5 jaar geleden

Heb je al gekeken op Bonprix? :)

5 jaar geleden

Jaa indd kijk even op bonprix ik heb mijn zwangerschaps/draagjas daar gehaald zit heerlijk ik ging kijken of ik hem.nog kon vinden welke ik heb maar ik kon hem niet meer vinden maar ik denk dat je daar zeker zal slagen

5 jaar geleden

Ik heb de Greyse, en ben er echt heel blij mee! Het is een softshell dus het moet wel je ding zijn (wij zijn veel buiten dus dan vind ik water- en winddicht wel fijn). Hij heeft een insert met en zonder capuchon voor je kindje. En deze kan zowel voor als achter (voor als je gaat rugdragen). Hij heeft ook een insert voor als je zwanger bent. Ik heb hem gekocht toen ik de oudste begon te dragen en heb hem deze zwangerschap dus ook gebruikt. Hij is ook als gewone jas te dragen.

5 jaar geleden

Ik heb die van Seraphine: https://www.seraphine.com/en-gb/3-in-1-winter-maternity-parka/ Was duur maar super blij mee. Zeker als je nog kindjes verwacht in de toekomst de moeite waard. Groot voordeel is dat je hem ook nog kan gebruiken als je niet zwanger bent als gewone winterjas. En hij is heerlijk warm voor zowel mama als baby!

5 jaar geleden

Ik heb via marktplaats gekocht, een liliputi. Nu nog een beetje warm maar voor de winter heerlijk. Ik vond 80 euro ook wel genoeg !

5 jaar geleden

Reactie op Mannis

Heb je al gekeken op Bonprix? :)
Ik heb di van mij daar gekocht.. Moet hem wel nog is proberen 馃槃