3 Reacties

4 jaar geleden

Lieve mama, je doet het zo te lezen hartstikke goed. Ik herken het van mijn zoon van 16 maanden die soms fases heeft van slecht slapen. Ze ontwikkelen zich nu zo snel dat er periodes zijn dat ze niet lekker slapen. Dit duurde bij hem misschien wel 2 maanden. Nu heeft hij weer een rustige fase en slaapt lekker door. Daarom wil ik je geruststellen, deze fase gaat voorbij. Liefde en steun geven zoals je nu al doet is het beste wat je je kind kan geven. Dan komt het goed. Succes!

4 jaar geleden

Daar uit ik me bij aan, je lijkt mij een lieve zorgzame mama! Hier slaapt onze zoon ook al 2 weken onrustig, wij nemen hem ook bij ons.. heeft nu te maken met sprong 10, hoektanden... i dont know? Maar wat ik wel weet is dat we alles met liefde en de beste wil doen. Hou dat vast ♥️

4 jaar geleden

Hier hadden we zo'n periode rond de 13 maanden. Idd toen hij ging lopen. De wereld ziet er dan ineens weer zo anders uit en soms wat frustratie dat het nog niet lukt. Sinds hij kan lopen is het weer veel gezelliger en de nachten weer veel rustiger. Ik merk nu dat hij soms weer wat gefrustreerd raakt als hij iets wil of probeert uit te leggen wat we dan niet snappen.. dus gedurende die hele ontwikkeling zal dat toch in fases blijven gaan. Daar houd ik me altijd maar aan vast! Maar makkelijk is het zeker niet altijd! Succes