18 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even mee goed ?

4 jaar geleden

Hoort echt bij de leeftijd. Ze gaan nu op avontuur

4 jaar geleden

Hier nog eentje. Omdat het soms helaas echt niet kan dat ze niet aan de hand loopt, ben ik er vorig weekend mee aan de slag gegaan haha! Elke keer als ze niet aan de hand wilde lopen ben ik haar of gaan tillen of in de wagen. Als ze dan weer wilde lopen zei ik dat ze dan wel handje moest vasthouden. En elke keer als ze weigerde hop weer terug de wagen of tillen (dit ging natuurlijk met een hoop weerstand) maar eigenlijk had ze vrij vlot door en accepteerde ze mijn hand. Uiteraard probeert ze het nog wel maar dan herhaal ik het riedeltje weer haha!

4 jaar geleden

Hier ook een meisje die erg koppig is met handjes geven vooral 2 maanden terug ze werd gewoon kwaad als wij der beet hielden.. nu gaat het steeds beter en komt ze zelfs naar ons toe voor een hand. Wij hebben ons er een klein beetje bij neer gelegd waar ze kan mag ze los lopen en op verkenning maar dicht bij het verkeer moet ze een hand beet houden en anders tillen we haar op. Wij hebben het handen vast houden een beetje leuk gemaakt door van de stoeprand te laten "springen" enzo

4 jaar geleden

De fyshio zegt dat dit erg goed is haha. Mijn dochter doet dit ook en dat betekend dat de hechting super is. Ze vertrouwen erop dat jij met ze mee loopt of achterna komt. Niet zo heel fijn voor de ouders, maar de hechting tussen jullie is super goed haha.😉

4 jaar geleden

Zo herkenbaar🙈😂

4 jaar geleden

Super herkenbaar! Ik blijf wel altijd om het handje vragen en soms pakt hij mijn hand vast, loopt 2 meter en realiseert zich dat hij een grote fout heeft begaan🤣. Dan rukt hij zich los en smeert ‘ie m 🥲. Ik woon gelukkig in een ‘afgelegen’ woonwijk, dus heb redelijk overzicht over de straten en verkeer. Dat scheelt, maar toch niet ideaal. Als we naar huis lopen, is het altijd drama (lees: ik moet hem optillen gevolgd door zwaar verzet en gekrijs) Geen tips dus ik lees even mee.

4 jaar geleden

Haha hier ook liever geen handje dan pak ik z’n muts of kraag. Of dragen maar dat houd ik geen km vol. Je hebt van die rugzakken die ze niet af kunnen doen met een lange apenstaart, die kun je vastpakken dan voelen ze zich vrij maar eigenlijk heb je ze vast. Weet niet hoe die heten maar iemand anders misschien wel?

4 jaar geleden

Haha hier ook liever geen handje dan pak ik z’n muts of kraag. Of dragen ma ...
Bedoel je zoiets ? Wel een goede optie indd

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Bedoel je zoiets ? Wel een goede optie indd
Ja die! Had ze eens ergens voorbij zien komen. En er bestaan ook zo’n handboeien meer met een veer ertussen maar misschien is dat meteen weer wat gevangenisachtig 😂

4 jaar geleden

Oh veiligheidspolsband noemen ze zoiets, klinkt al stukken beter 😂🙈

4 jaar geleden

Bij ons prenatal stoeltuigje zat ook een riem maar dan zou ik me echt een beetje voelen alsof ik m’n kind uitlaat 🤣

4 jaar geleden

Ja die! Had ze eens ergens voorbij zien komen. En er bestaan ook zo’n handb ...
Hahaha jaa precies je hebt ze ook met een tuigje voor over de borst maar indd dan lijkt het als of je je hond uitlaat vind dat zo sneu altijd maar snap best dat het handig is naar een dagje weg ofzo 👌

4 jaar geleden

Hier ook bijna nooit een handje , we hebben hem wel geleerd bij de stoep wachten en handje geven hij gaat 9 van de 10 x stil staan met ze handje omhoog , ook geprobeerd met zo pols bandje naar dan gaat hij op de grond zitten en doet geen stap meer 😂

4 jaar geleden

Hier ook zo een hevig kereltje. Als wij de deur uit gaan moet hij een handje geven, ik benoem het ook ´mama handje geven´ als hij het niet wil dan pak ik hem op en leg dan uit geen handje is pakken. Op bepaalde plaatsen mag hij wel gewoon vrij lopen. Maar als we dan terug bij een drukke plek komen dan zeg ik weer ´mama handje geven want hier komen veel auto's. De eerste paar weken moest ik hem vaak oppakken maar ondertussen weet hij wat waar kan.

4 jaar geleden

Hier een meisje, maar doet precies hetzelfde. In het openbaar heeft ze van alles te willen, maar ben ik de baas. Dus hou ik haar hand vast of gaat ze in ze in de buggy. Dan is het soms maar even drama en krijsen, beter dan dat ze onder een auto ligt. Ik probeer het haar wel uit te leggen, maar ze is vrij koppig. Als het veilig is of bijvoorbeeld om huis heen, mag ze lekker zonder handje op verkenning.

4 jaar geleden

Hier ook zo een hevig kereltje. Als wij de deur uit gaan moet hij een handj ...
Ik ben ook enkele dagen geleden met deze aanpak gestart maar het is even doorbijten en deze ochtend mijn eerste kleine succesje 😊

4 jaar geleden

Reactie op Cityglam

Ik ben ook enkele dagen geleden met deze aanpak gestart maar het is even do ...
Joepieeee!! 🥳🥳 eens ze doorhebben dat ze niet altijd een handje moeten geven maar wel gewoon op bepaalde plaatsen loopt het meestal wel vlekkeloos, meestal 😂