18 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind de inolie extra vettende creme wel fijn 🤪 had ik voor de kleine aangeschaft en gebruik ik nu haha
5 jaar geleden
Ik had er vlak na de bevalling heel erg last van. Wat bij mij hielp zijn 2 dingen. Vaseline op de droge plekken smeren. En handcrème van de Hema. Grote witte tube kost iets €1,75. Het is een lekkere vette handcrème die snel intrekt zonder vieze geur. Een fijne handcrème die ik al jaren gebruik.
5 jaar geleden
Ik heb gelezen dat sudocreme wonderzalf is. Dus misschien daar mee in smeren?
5 jaar geleden
Reactie op Lorá
Hier ook!! Zo vaak handen wassen met de baby in huis. Alle cremes doen zeer ...
Als ik er naar kijk doet het al pijn🤣 ik vind insmeren daarom ook echt niet leuk hahaha
5 jaar geleden
Ik heb gelezen dat sudocreme wonderzalf is. Dus misschien daar mee in smere ...
Heb ik gedaan, maar dat trekt gewoon niet in 😱 ik denk dat mijn handen te ver heen zijn
5 jaar geleden
Reactie op Tam91
Bij mij helpt de baby zalf bepanthen het beste! In de avond smeren en de vo ...
Echt een drama! Handen wassen vind ik ook echt geen pretje nu 😭
5 jaar geleden
Ohhh herkenbaar vreselijk. Jaren last van na m'n eerste. Ik heb deze onlangs ondekt via via. Dit helpt hier iig voor nu. Blijft ook niet kleffig ofzo na het insmeren heel fijn

5 jaar geleden
Had ik ook zat bij de huisarts voor mijn kids en de huisarts zag mijn handen goede hygiëne zei ze maar doen ze niet ontzettend pijn?
Ze adviseerde ene crème met parafine en bijvoorkeur snachts mee insmeren en handschoentjes erover heen aan. Ik heb een klein beetje purelan van Medela (tegen tepelkloven) erop gesmeerd en het hielp erg goed!