18 Reacties

5 jaar geleden

Probeer van Eucerin (verkrijgbaar bij apotheken) de handcreme met blauwe dop.

5 jaar geleden

Ik vind de inolie extra vettende creme wel fijn 🤪 had ik voor de kleine aangeschaft en gebruik ik nu haha

5 jaar geleden

Ik had er vlak na de bevalling heel erg last van. Wat bij mij hielp zijn 2 dingen. Vaseline op de droge plekken smeren. En handcrème van de Hema. Grote witte tube kost iets €1,75. Het is een lekkere vette handcrème die snel intrekt zonder vieze geur. Een fijne handcrème die ik al jaren gebruik.

5 jaar geleden

Hier ook!! Zo vaak handen wassen met de baby in huis. Alle cremes doen zeer, behalve die van Purol en dan niet de handcrème maar body creme in tube. Pijnlijk he

5 jaar geleden

Ik heb gelezen dat sudocreme wonderzalf is. Dus misschien daar mee in smeren?

5 jaar geleden

Reactie op Lorá

Hier ook!! Zo vaak handen wassen met de baby in huis. Alle cremes doen zeer ...
Als ik er naar kijk doet het al pijn🤣 ik vind insmeren daarom ook echt niet leuk hahaha

5 jaar geleden

Ik heb gelezen dat sudocreme wonderzalf is. Dus misschien daar mee in smere ...
Heb ik gedaan, maar dat trekt gewoon niet in 😱 ik denk dat mijn handen te ver heen zijn

5 jaar geleden

Vaseline lanette creme bij de apotheek halen... Gebruiken wij ook de zorg veelvuldig.

5 jaar geleden

Vaseline sluit de huid af. Dat zou ik niet aanraden. Alles op basis van aloë-vera en honing is huidherstellend. En de vitamine-E creme van jacob hooy is ook super fijn. Werk bij holland and barrett en daar hebben ze deze

5 jaar geleden

Bij mij helpt de baby zalf bepanthen het beste! In de avond smeren en de volgende ochtend weer super zachte handen!! (Bij mij was het ook zo droog dat het begon te bloeden)

5 jaar geleden

Eucerin van de apotheek is inderdaad een fijne crème. Zelf heb ik met de rode dop. Ik smeer de laatste tijd ook medela tepelzalf op mijn handen wanneer het erg kapot is.

5 jaar geleden

Reactie op Tam91

Bij mij helpt de baby zalf bepanthen het beste! In de avond smeren en de vo ...
Echt een drama! Handen wassen vind ik ook echt geen pretje nu 😭

5 jaar geleden

Als je niet perse iets biologisch of natuurlijks wilt maar wel iets wat echt werkt: O'Keeffe's Working Hands Handcrème Super spul. Klein beetje op je handen voor het slapen en in de ochtend zijn je handen zacht.

5 jaar geleden

Bepanten zalf werkt als een tiet😀

5 jaar geleden

Bij mij hielp de SOS crème vant kruitvat.

5 jaar geleden

Ohhh herkenbaar vreselijk. Jaren last van na m'n eerste. Ik heb deze onlangs ondekt via via. Dit helpt hier iig voor nu. Blijft ook niet kleffig ofzo na het insmeren heel fijn

5 jaar geleden

Had ik ook zat bij de huisarts voor mijn kids en de huisarts zag mijn handen goede hygiëne zei ze maar doen ze niet ontzettend pijn? Ze adviseerde ene crème met parafine en bijvoorkeur snachts mee insmeren en handschoentjes erover heen aan. Ik heb een klein beetje purelan van Medela (tegen tepelkloven) erop gesmeerd en het hielp erg goed!