13 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou persoonlijk geen tweedehandse kopen, je weet niet wat er mee gebeurt is

5 jaar geleden

Wij hebben een familyfix via marktplaats aangeschaft. Onze maxicosi past er op en hopelijk past hij in onze isofix van de auto wij hebben een Suzuki swift

5 jaar geleden

Ik heb er ook 2 van marktplaats, allebei rond de 30 euro. je moet zoeken op easybase die kan je met de gordel vast maken

5 jaar geleden

Ik heb n maxi cosi isofix die goed werkt gekocht op marktplaats laatst voor 75 e . Zie niet ' wat hiermee gebeurd' zou kunnen zijn waardoor het niet goed zou werken.

5 jaar geleden

Je moet wel kijken of die geschikt is voor je maxicosie ik heb de cabriofix endie past alleen op die base

5 jaar geleden

Reactie op 1patries1

Ik zou persoonlijk geen tweedehandse kopen, je weet niet wat er mee gebeurt ...
Kan toch niks gebeuren met die dingen? Een maxicosie kan vallen en dan niet meer goed zijn maar zo'n base.als je hem erin klikt en goed vast zit dan werk die toch goed? Kan eigenlijk niks aan kapot gaan lijkt mij

5 jaar geleden

Kan toch niks gebeuren met die dingen? Een maxicosie kan vallen en dan niet ...
Haha dat denk jij, vrienden van ons hadden er ook 1 en die liet de maxicosi niet meer los als je m probeerde los te klikken. Ze hebben m met maxicosi en al uit de auto moeten halen en de base moeten slopen om de maxicosi weer los te krijgen. 😅

5 jaar geleden

Ik heb er ook 1 van vrienden over gekocht, het enige waar je echt goed op moet letten is dat de maxicosie die jullie hebben (of willen) er ook echt op past. Er zijn zoveel verschillende dat je daar goed op moet letten.. zou anders zonde zijn.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb er een via Vinted gekocht, voor drie tientjes! Gelukkig heb je nog even om rond te kijken.

5 jaar geleden

Je moet idd goed kijken welke, wij hebben de maxi cosi tinca en die last alleen op de nieuwere en die zijn bijna niet te krijgen op marktplaats

5 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje via marktplaats 2 voor €50 van iemand overgenomen. Vond dat erg meevallen. Hadden we er beide een in de auto. Dat was wel ideaal. Hoewel ik vaak voor de gezelligheid mijn zoontje naast me deed in de gordel en de easybase achterin zat 😂 anders zit die base in de weg als er iemand anders met je meerijdt.

5 jaar geleden

Reactie op Sznn1989

Haha dat denk jij, vrienden van ons hadden er ook 1 en die liet de maxicosi ...
Da's wel erge pech.