Eerst wel symptomen, nu geen symptomen. Voelt gek!

pietertje-24
2 maanden geleden
Volgen
Hi! Ik ben (denk ik) 6+1 en heb ongeveer 2 weken lang heel erg gevoelige borsten gehad, buikpijn en ongeveer een week ietwat misselijk gedurende de dag. Sinds 2 dagen is dit allemaal niet meer zo. Nog heel lichtelijk voel ik soms wat buikpijn. Dit voelt opeens zo ‘leeg’.. dat ik bijna ga twijfelen of het wel goed zit. Eerste zwangerschap. Ik denk dat ik mezelf gek maak, maar ik heb ook pas 14 februari een echo, dus het voelt allemaal nog zo onzeker.. Is dit herkenbaar voor anderen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
JL91
2 maanden geleden
Ik heb juist hetzelfde.. ook 1ste zwangerschap. Ben bijna 6 weken dus allemaal nog pril. Eerste echo is achter 10 dagen kan niet wachten. Vraag mij soms ook af wat normaal is en niet. Eerst super gevoelige borsten, heel veel buikpijn en nu niks meer alleen moe en af en toe eens buikpijn..
  • Rapporteren
Sanne1210
2 maanden geleden
Ik ben 7+5 en ik herken het verhaal. Vooral week 5 en 6 veel buikkrampen gehad. Die zijn fors afgenomen, maar afgelopen twee dagen had ik er wel weer wat last van maar niet zo erg. Nog wel gevoelige borsten. Ook de vermoeidheid knapt iets op. Afgelopen week wel misselijk maar ook dat gaat wel beter. Ik denk dat je lichaam er ook aan went en dat je focus wat minder komt te liggen op het zwanger zijn. Wel droom ik nog steeds heel veel en heel intens. Heb dinsdag de eerste echo, maar zolang er geen bloedverlies is maak ik me weinig zorgen.
  • Rapporteren
maaike1996
2 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ben nu denk ik 5+4 en heb de 13e m’n eerste echo. Vind het maar spannend allemaal
  • Rapporteren