21 Reacties
5 jaar geleden
Even naar de huisarts lijk mij niet helemaal normaal dat het wat heviger is als normaal dat kan maar zoals ik het lees lijkt het me niet helemaal normaal
5 jaar geleden
Bij mij nu 1e keer, zoontje is bijna 15weken. Geen idee hoe het hierna gaat zijn maar nu bloed ik heviger dan na mn bevalling. Kan er niet tegen verschonen 🙈 vreselijk. Heb mn kraamverband maar weer erbij gepakt..
5 jaar geleden
Even langs de huisarts. Beetje zelfde soort klachten gehad. Bij mij werd na 10 weken nog een stukje placenta dmv echo gevonden. Nadat dit verwijderd was, geen klachten meer.
5 jaar geleden
Sowieso even huisarts bellen. Wellicht placenta dat er nog zit, maar het kan ook niets zijn. Ik heb daarna namelijk ook weer 3 weken heftig gebloed, maar ik had helemaal niets waar ze het aan konden linken. Nu na mijn volgende cyclus is het wel al een stukje minder. Soms is je lichaam gewoon nog even van slag
5 jaar geleden
Ja, ik zit nu al in mijn tweede menstruatie, de eerst keer was het ook heel heftig en nu de tweede ook heeel heftig! Ik ben met een keizersnede bevallen en daar is ook niks blijven zitten! Mijn gynaecoloog zei dat het normaal is dat je de eerste 3 maanden heftiger vloeit dan normaal, maar daarna moet dat wel minder worden! Ook dus korter op elkaar dat je vloeit hoort er helaas bij voor sommige. Het leven van een vrouw gaat niet over rozen
5 jaar geleden
Heb precies hetzelfde, eerste ongesteldheid na bevalling duurde bijna 5 weken, terwijl ik ook mirena spiraal heb
2 weken erna weer ongesteld
5 jaar geleden
Ik heb contact met de huisarts gehad. Als ik dezelfde pijnklachten en hoeveelheid bloedverlies morgenochtend nog heb, moet ik even langskomen.
Dat er nog iets van de placenta zou zitten is vrijwel onmogelijk. Deze is namelijk bij de O.K. verwijderd omdat deze vast zat.
Mijn 1e zwangerschap was 14 jaar geleden en kan met niet heugen dat ik het toen ook zo heftig had, maar ben nu bijna 40 jaar nieuw😳 en misschien iets van overgangsklachten erachter aan?
We wachten het af, lees in ieder geval meer van heftige klachten hier van jullie. Stelt me wel wat gerust....😊
5 jaar geleden
Reactie op Stephanie81
Ik heb contact met de huisarts gehad. Als ik dezelfde pijnklachten en hoeve ...
Op de O.K maken ze ook foutjes hoor.. mijn schoonzus heeft het ook gehad dat ze een stukje vergeten waren. Alleen denk ik wel dat je hier al eerder last van gehad had.
5 jaar geleden
Reactie op Stephanie81
Ik heb contact met de huisarts gehad. Als ik dezelfde pijnklachten en hoeve ...
Helaas hebben ze bij mij wel dir fout gemaakt. Week na de bevalling opgenomen geweest met koorst en een dag later op de ok placenta weefsel weg gehaald. Twee weken geleden tijdens controle zat er toch nog iets en weer moesten ze naar binnen. Ik had nergens last van. Wel een rare bloeding gehad kan ik mij herinneren. Maar goed nu over drie weken weer controle. Pff ben er helemaal klaar mee.
5 jaar geleden
Ik geef borstvoeding en eerste menstruatie kwam na ruim 9 weken. Best een heftige menstruatie (ruim een week), wel meteen met anticonceptie begonnen. Nu ruim 5 weken verder en ben nog steeds aan het vloeien. Het schijnt te kunnen kloppen dat sommige vrouwen langer bloedverlies hebben. In mijn geval is het niet echt een menstruatie door de anticonceptie. Zelf heb ik ook endometriose en is menstruatie altijd heftig en met veel klachten.
5 jaar geleden
Reactie op Lifeoflysanne
Bij mij nu 1e keer, zoontje is bijna 15weken. Geen idee hoe het hierna gaat ...
Heel herkenbaar! Bij mij hetzelfde verhaal. Ik ben weer begonnen met de pil en door de pil heen (2 strips geslikt) elke dag bruine afscheiding) Op verzoek van de HA moest ik even stoppen met de pil en kijken wat het zou doen. Nu dus voor de tweede keer ongesteld geweest (ook weer meeeega erg!) en nu lijkt dat doorsluimeren te stoppen eindelijk!
5 jaar geleden
Vandaag 12 weken geleden dat ik ben bevallen. Maar nog steeds niet ongesteld geweest. Ik had laatst wel krampen maar meer dan dat kwam het niet. Mijn man wil graag weer sex🙈 Ik moet er zelf nog niet aan denken. Maarja zolang ik de pil nog niet slik wil ik natuurlijk zeker nog geen sex.
5 jaar geleden
Ik heb nu mijn 2de menstruatie sinds mijn bevalling. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat dit de ‘echte’ eerste keer is. Ik verlies zoveel bloed, ik heb constant het gevoel dat ik ga flauwvallen. (Niet van pijn ofz) Heeft iemand dit nog voorgehad? Ik zit pas op dag 2, en kan amper voor mij dochter zorgen. 😭
5 jaar geleden
Hier ook zo heftig gebloed dat een tampon en maandverbandje in een half uur weer vol zat! Ik heb medicatie gehad van de arts voor het teveel bloeden. Mijn hb was al laag! Na 4 dagen werd het minder. Maar ik dacht echt zou dat een bloeding zijn na de keizersnede. Als ik nu weer ga menstrueren en het is weer zo heftig moet ik weer de arts bellen en krijg ik weer die medicijnen