15 Reacties

4 jaar geleden

Ik durf t je niet te zeggen, snap je verwarring. Heb je nog een test liggen? Dan morgenochtend nog een keer testen en hopelijk en duidelijkere uitslag! 🤞

4 jaar geleden

Bedankt.. maar dit zijn helaas andere soort testen weer.. meh

4 jaar geleden

Reactie op WvVP

Ik durf t je niet te zeggen, snap je verwarring. Heb je nog een test ligge ...
Ja heb er nog 1. Dacht ik wacht wel tot morgenochtend. Maar kan nu niet slapen van de spanning. Pffff

4 jaar geleden

Reactie op Nini93

Ja heb er nog 1. Dacht ik wacht wel tot morgenochtend. Maar kan nu niet sla ...
Dat snap ik. Wens je een goede nacht en hopelijk morgen een uitslag die je wilt! Laat je weten wat je morgen afleest?

4 jaar geleden

Hey , ik heb wel veel ervaring met de kruidvat testen en zijn zo goed al 100% betrouwbaar ik begrijp wel je verwarring ook met de foto .. hmm wat mijn gevoel erover zegt lijkt me meer positief want moest er totaal geen HCG in het urine zitten zou het zelf niet mogelijk zijn om het horizontale streepje een 'kleurtje' te geven en zou zowieso nog een testje doen morgen ochtend ofso dan ben je helemaal zeker. Veel succes x 🍀

4 jaar geleden

Ik zie een kruis .. weliswaar heel licht dus je hebt erg vroeg getest. Ik zou het even afwachten maar ik heb wel ook zo'n test gehad en was ook zwanger. De early test gaf hetzelfde als wat jij hebt aan. En 4 dagen later was het een dikke kruis dus probeer geduld te hebben ;) 😊 succes!

4 jaar geleden

Bij mij was die zo toen ik zwanger was. Misschien heb je er wat aan

4 jaar geleden

Oke jongens de test weer gedaan. En eigenlijk hetzelfde resultaat.

4 jaar geleden

Wel een iets duidelijker lijntje horizontaal

4 jaar geleden

Reactie op Nini93

Wel een iets duidelijker lijntje horizontaal
Gefeliciteerd! Heel duidelijk lijkt mij.

4 jaar geleden

Lijkt me positief! Maar je kunt beter die witte 2 v 5 testen van kruidvat doen. Die zijn gevoeliger dan de Early testen 😚

4 jaar geleden

Ja lijkt mij zeker en vast positief! Gefeliciteerd 🤩🎉

4 jaar geleden

Bedankt allemaal! Weer een test van de AH gehaald en die is duidelijk positief. Jeeetje kan het niet geloven. Ben blij! Maar ook bang dat ik het heel pittig ga vinden met een dreumes/peuter. Maar komt vast goed!

4 jaar geleden

Reactie op Nini93

Bedankt allemaal! Weer een test van de AH gehaald en die is duidelijk posit ...
Gefeliciteerd 🥰🥰