9 Reacties

4 jaar geleden

Bestaat dat?🤣 ik volg! Ik wilde al met de kinderwagen gaan hardlopen 😂

4 jaar geleden

Ik ben met mijn gewone wandelwagen aan het hardlopen, gaat prima! Ik ben van origine een atlete (ook wedstrijden). Tempo's gaan qua herstel nog niet, maar rustig dribbelen achter een wagen als deze gaat gewoon goed 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

En als mijn kindje goed kan zitten, dan heb ik deze klaar staan! Ik weet alleen nog niet hoe deze loopt...

4 jaar geleden

Mijn vader heeft er al wel 1 gekocht voor als onze dochter 6 mnd is. Ik weet niet wel merk/model. Ik kan het maandag navragen. Hij weet natuurlijk nog niet of het ook lekker loopt. Dat duurt nog 1,5 mnd

4 jaar geleden

Wij hebben een Thule fietskar die je ook kunt ombouwen tot buggy en offroad/renwagen. Gaat als een trein!

4 jaar geleden

Ik heb zelf een thule kinderwagen, (met 3 wielen, 1 wiel voor) die is speciaal om ook mee te rennen. Maar ze adviseren geloof ik om dat pas na 6 maanden te doen ivm het hoofdje, dat die niet teveel gaat bouncen in de wagen zeg maar ;) Ik ga er over een paar weekjes mee rennen als mijn zoontje 6 maanden is. Als kinderwagen is het al een fijne wagen, om mee te rennen ook gok ik.

4 jaar geleden

Hier ook een Thule met 3 wielen (Urban Glide 2). Wandelt Idd al heel fijn en heb korte stukjes gedribbeld op heel glad asfalt, dat ging ook lekker. Vooral omdat hij zo goed met 1 hand te sturen is. Met echt hardlopen wacht ik Idd tot ze oud genoeg is om goed in de wandelwagen te zitten (6+ mnd).

4 jaar geleden

Ik heb ook een thule glide 2 kinderwagen. Mijn zoon ligt in de bak en het gaat prima. Wel ren ik alleen op geasfalteerde wegen en met redelijk rustig tempo. Wanneer mijn zoon rechtop kan zitten wil ik ook in het bos gaan lopen. Hou er wel rekening mee dat de wagen niet heel klein is met opvouwen maar ik vind het wel een hele fijne kinderwagen omdat je hem met een hand kan besturen

4 jaar geleden

Ik heb de Thule urban glide en daar kun je super goed met hardlopen. Grote wielen werkt perfect. Ik gebruik de wagen ook veel met het wandelen door het bos met de hond. Echt een fijne wagen