8 Reacties

5 maanden geleden

We hebben deze aangeschaft en vonden het erg handig. Alles staat per dag beschreven, tips, wat je kan zeggen en de beloningskaarten/stickers. Bij ons was ze met een week zindelijk, uiteraard wel daarna een paar keer dat ze net te laat was. We vonden het zelf zeker d'r moeite waard.

5 maanden geleden

Reactie op E lin

We hebben deze aangeschaft en vonden het erg handig. Alles staat per dag be ...
Oh klinkt positief inderdaad! Knap hoor 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie210

Oh klinkt positief inderdaad! Knap hoor 🥰
Ons idee was ook met de aanschaf dat je het bedrag aan luiers ook na aantal weken kwijt bent.

5 maanden geleden

Reactie op E lin

Ons idee was ook met de aanschaf dat je het bedrag aan luiers ook na aantal ...
Ja dat is ook zeker waar! Zo had ik er nog helemaal niet na gekeken haha 😊

5 maanden geleden

Ik heb m ook gebruikt en bij ons waren uiteindelijk alleen stickers voldoende was hier genoeg verder niet gebruikt. 😂 met 2 jaar oud was ze na 3 dagen stickeren volledig zindelijk met maar 1 ongelukje! overdag als snachts meteen zindelijk. Dus misschien is dat alleen al genoeg?

5 maanden geleden

Reactie op 24baby96

Ik heb m ook gebruikt en bij ons waren uiteindelijk alleen stickers voldoen ...
Oh wat super zeg! Ja we zijn er al langer mee bezig. Als hij helemaal geen kleren aan heeft en luier gaat hij netjes op het potje. Maar is nu een beetje koud om in z'n blote kont te laten lopen haha. En als ik. Kleren aan doe dan plast hij wel in zijn broek. Dus ben ook benieuwd of het echt iets gaat doen. Maar hoor er wel veel positieve over.

3 maanden geleden

Wij hebben gebruik gemaakt van de plasklas app. Maar dan krijg en dus ook een grote kleurplaat en wat postertjes thuisgestuurd. Voor de eerste wel handig. Zoonlief toonde alle signalen er klaar voor te zijn (weten dat zn plas eraan zat te komen, interesse in wc gebeuren van ons, etc). Kleurplaat op de wc gehangen die hij mocht inkleuren elke keer als hij een poging op het toilet deed. We hebben geen gebruik gemaakt van stickers. Wel kreeg hij op dag 2 een mooie auto als cadeau: zn plas en poep porsche zoals hij die nu noemt 😅 Eerste dag 5 onderbroeken versleten (een keer volledig nat en de rest de eerste druppels), in de nacht een pamper die hij droog wist te houden en vanaf dag 2 alleen maar droog. Wel voor zn eigen vertrouwen nog een pamper aangehad naar voetbal maar ook die bleef droog. Dus al met al een succes! Zo’n pakketje is eerlijk gezegd een grote open deur maar zorgt er in ieder geval voor dat iedereen in het gezin bezig is met zindelijkheidstraining en dat is volgens mij uiteindelijk het belangrijkste! Veel succes!! 💪🏼🚽

3 maanden geleden

Reactie op Lysz

Wij hebben gebruik gemaakt van de plasklas app. Maar dan krijg en dus ook e ...
Wat fijn om te horen! En super goed! Ik had toch de zindelijkheidsbox besteld. En we zijn er tweede kerstdag mee begonnen. Eerste dag wat ongelukjes maar daarna overdag zindelijk. Voor nu alleen in de nacht nog een luier aan maar die blijft eigenlijk ook zo goed als droog. Super blij met het resultaat 😁