63 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, oh wat ben ik blij dat ik jou topic lees! Ik dacht ook dat ik de enige was. Gelukkig niet dus! Dan zal het wel 'normaal' zijn en erbij horen.

4 jaar geleden

Hier ook hoor! Afgelopen zondag mijn ouders en schoonouders verteld dat ik zwanger ben en begon me toch een potje te huilen! Normaal niet zo emotioneel aangelegd haha.

4 jaar geleden

Hier 10 weken en om alles en niets begin ik te huilen. Dus geen zorgen zal er allemaal wel bij horen haha

4 jaar geleden

heel herkenbaar.. ik had toen straks avondeten gekookt en dat smaakte niet zoals ik had verwacht. Heb het in de prullenbak gegooid en voel me er nu nog klote om. Mijn vriend vroeg net waarom ik zo droevig keek en toen moest ik ook huilen.. om eten😂 kan er nu wel weer om lachen. Ook bij de gedachte over hoe we het gaan vertellen aan onze ouders en broers kan ik emotioneel worden en dat terwijl ik nog ruim een week moet wachten voor ik de eerste echo heb en het daarna pas kan vertellen😅 Het hoort er echt bij helaas! Als ik voel dat ik emotioneel word probeer ik mijn gedachte te verzetten.. tot nu toe lukt dat nog redelijk! Succes en anders zou ik zeggen gewoon lekker janken en je gevoelens laten gaan🤗

4 jaar geleden

Ik ben bijna 9 weken en heb het ook extreem heb soms zelf het gevoel dat ik voor niets of niemand meer goed kan doen... :s

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en begin ook om alles te huilen. Moest onlangs huilen omdat ik ooit als kind een groep mieren had doodgetrapt😭😭😭

4 jaar geleden

Mijn vriendin zat vanmorgen tegenover me tijdens een ontbijtje en ze begon over dat haar zoontje geen boterham wilde eten in de ochtend dus met niks op naar school is gegaan. Ik heb gehuild alsof het om een hongersnood onder kinderen ging. Kon niet meer stoppen 🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ en dit te midden van tal ontbijtende vrolijke mensen. 🙋🏻‍♀️10 weken

4 jaar geleden

Huilen heb ik geen last van, was dat maar zo dan had er tenminste niemand anders last van....ik word juist super snel woest. Maar zo boos dat ik echt in een heks verander en super gemene dingen zeg! Waar ik later natuurlijk weer spijt van krijg...

4 jaar geleden

Adem in en adem uit. Wat mij helpt is erover lachen. Eerlijk zeggen wat je voelt, je ben er immers bewust van. Ik zelf moet er wel eens km lachen.

4 jaar geleden

Huilen heb ik geen last van, was dat maar zo dan had er tenminste niemand a ...
Same here !!! Niks huilen ik ben op het moment echt een bitch niet leuk

4 jaar geleden

Hier bijna 12 wk en sinds een paar dagen ook janken om niks, uit het niets. Proberen te accepteren en kijken of je afleiding kan zoeken op die momenten. Het is mijn 2e zwangerschap bij de 1e had ik het ook maar pas later in de zwangerschap. Ik ben gister gaan wandelen tegen de wind in, lekker uitwaaien heeft mij goed gedaan (al zullen er nog veel meer huilmomenten komen, maarja dat is zo) praat erover en laat het soms lekker gaan, kan erg opluchten! S6 allemaal

4 jaar geleden

Reactie op JBB

Same here !!! Niks huilen ik ben op het moment echt een bitch niet leuk
Ik had niks moeten zeggen over dat ik geen last heb van huilen....Vanmorgen om geen enkele duidelijke reden in janken uitgebarsten op het werk. My god ik schaam me dood!

4 jaar geleden

Ik had het zelfs na een miskraam. (12 jan. 2020)Een week later ofzo ineens een hele dag ontroostbaar. Oke, tuurlijk ben ik heel erg verdrietig... maar het kwam ineens opzetten. Een zwangerschapstest was ook nog positief. Dus het hormoon zat nog helemaal in mijn lichaam. Het hoort er bij al komt het soms niet helemaal Lekker getimed. Ik denk zelf dat je het maar moet laten gebeuren. Het moet er toch uit. 😘

4 jaar geleden

Heel herkenbaar Ik zat van de week ineens intens te huilen over dat ik vegatarische filet American zou kunnen eten.. Terwijl ik onwijs huilde Begon ik ook keihard te lachen Huilen om filet 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Gisteren nog volledig in tranen omdat ik de postzegels niet kon vinden.😂 Maar ik heb ook regelmatig last van woede. Dus enerzijds boos een lade leeggegooid (waar die singen hadden moeten liggen 😤) en daarna flink gejankt 😭😂 Woede en tranen dus. Yay, hormonen!🤣😖🤣

4 jaar geleden

Extreem huilen omdat ik een deuk in de auto had gereden en dat terwijl mijn man lachend aan kwam lopen 🙈

4 jaar geleden

Ik heb zitten huilen omdat mijn man iets in de vaatwasser heeft gegooid die er eigenlijk niet in kon ( vaatwasser was nog niet aangezet) 🤣 Hoort er denk ik alllemaal bij...

4 jaar geleden

Ik stond onder de douche en begon spontaan te huilen. Geen idee waarom 🤣

4 jaar geleden

Heel herkenbaar Ik zat van de week ineens intens te huilen over dat ik vega ...
Same. Zat donderdag tranen met tuiten te huilen omdat ik zin had in een broodje filet 😂 Nu ik dit typ begin ik weer sjongejonge

4 jaar geleden

Reactie op Noelloe

Same. Zat donderdag tranen met tuiten te huilen omdat ik zin had in een bro ...
Ze hebben vegatarische filet American misschien ook iets voor jou? Ik heb het nog niet gehaald omdat ik ineens enorme drang heb naar watermeloen