63 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Noelloe

Same. Zat donderdag tranen met tuiten te huilen omdat ik zin had in een bro ...
Deze.. Hoef je misschien geen traan er meer om.tevlaten 😉😘 Maar ik ken het intense verdriet erom wel

4 jaar geleden

Ze hebben vegatarische filet American misschien ook iets voor jou? Ik heb h ...
Die had ik eens gehad van de vegetarische slager, maar die haalde het lang niet bij de echte! Bedankt voor de tip

4 jaar geleden

Reactie op Noelloe

Die had ik eens gehad van de vegetarische slager, maar die haalde het lang ...
Nee dat zal geen enkele helaas halen.. Echt uitzitten en na bevalling een heerlijk vers broodje filet ❤️

4 jaar geleden

Gister en heel de dag lopen huilen om niks super raar al die hormonen maar het hoort er allemaal bij ☺ Ben nu 10 weken zwanger

4 jaar geleden

Oh je bent zeker niet de enige. Van de week intens verdrietig omdat ik de lasagne was vergeten in de oven en hij verbrand was. En ik had er zo’n zin in! En ik huil elke avond weer als mn vriend de nachtdienst in gaat deze week. Terwijl ik het hiervoor altijd heerlijk vond om even een paar avonden alleen te zijn.

4 jaar geleden

Ik kan overal om janken. Of ik irriteer me enorm. Het is het een of het ander. Het hoort er bij helaas. Niet te streng zijn voor jezelf en respecteer de grenzen van jezelf die nu anders zijn. Mijn vorige zwangerschap wou ik doorgaan alsof er niets aan de hand was, na een suïcidepoging van een bewoner op het werk ben ik thuis komen te zitten. Nu zeg ik gewoon, sorry ik ben zwanger en hormonaal, en kan dat even niet aan.

4 jaar geleden

Oh ja. ook al gebruld omdat mijn vrouw kleine afbakbroodjes had gekocht ipv grote, om de zielige reclames op tv, om de hond die zo schattig kijkt... En ga zo maar door. Veeg mij maar op.

4 jaar geleden

Heel soms overvalt het me. Bijvoorbeeld toen mijn ouders langs zouden komen en het bezoek niet doorging vanwege de storm. Manlief was voor zaken naar het buitenland en ik keek daarom erg uit naar hun bezoek. Tranen van teleurstelling. 😂

4 jaar geleden

Reactie op alma29

Oh je bent zeker niet de enige. Van de week intens verdrietig omdat ik de l ...
Ohhh zooooo herkenbaar dit. Als mijn man voor het wetk weg moet een nacht zit ik met tranen de avond op de bank hahah.

4 jaar geleden

Reactie op Sabine_1987

Ohhh zooooo herkenbaar dit. Als mijn man voor het wetk weg moet een nacht z ...
Ja ik vind die hormonen echt vreselijk. Nu huil ik omdat ik vrij ben en hij na z’n nachtdienst ligt te slapen. En ik eigenlijk wilde lunchen samen. Ik zal blij zijn als dat een beetje over is want dat gehuil word ik echt gek van

4 jaar geleden

Nouu gelukkig ben ik niet gek haha! Ik huil omdat ik moe ben.. heel vaak dus! Als mijn man vroeg waarom ik huil zei ik "dat weet ik niet", waardoor hij dacht dat hij misschien iets verkeerds heeft gedaan. Nu heb ik door dat het de hormonen zijn en dat ik huil omdat ik moe ben en nog niet geniet van de zwangerschap. Ik wil genieten #9+weken

4 jaar geleden

Reactie op Soumimi

Nouu gelukkig ben ik niet gek haha! Ik huil omdat ik moe ben.. heel vaak du ...
Je bent helemaal niet gek hoor haha ik had afgelopen zondag dat ik heel de dag huilde om niks en ook mijn vriend vroeg heb ik iets verkeerd gedaan ? Ik zei nee ik heb geen idee waarom ik huis ik huilde heel de dag en kon niet stoppen zo raar haha super leuk die hormomen😂 Ik ben morgen 11 weken zwanger en super blij ermee maar voel me niet zo happy door al die hormonen..gaat vanzelf weer over hoop ik Sterkte meis en probeer afleiding te zoeken dat helpt bij mij wel

4 jaar geleden

Nou hier gister ook hoor. Mn man kwam thuis en ik had een rotdag gehad. Ben gastouder in ons eigen huis en de kids luisterde voor geen meter en ik was gewoon op. Komt man terug van supermarkt met blikje energy en heeft voor mij niks meegenomen. Drama natuurlijk en hij is wel heel lief terug gegaan om voor mij sinas en ijs te halen. Later kan ik er dan ook wel weer om lachen.

4 jaar geleden

Reactie op alma29

Ja ik vind die hormonen echt vreselijk. Nu huil ik omdat ik vrij ben en hij ...
Vreselijk he hahaha

4 jaar geleden

Ik zou zeggen, alles geven, als je huilt, ga er gewoon voor en laat het zijn! Er valt voor eventjes een last van je schouders en je bent weer goed voor een paar dagen 😀😂🙈 of uren haha. Het zijn de hormonen, hoewel ik moet zeggen dat ‘mama’ worden je ook wel verandert op emotioneel vlak... Tja...

4 jaar geleden

Ik hen vandaag heel de dag gehuild omdat ik mijn lichaam zie veranderen en wil daarna geen vettig hangend buik vol met striemen.... ik ga mezelf haten 😢😢

4 jaar geleden

Wat dacht je van gesprek met je leidinggevende en dan spontaan in tranen uitbarsten als hij vraagt hoe het gaat 🤣 Hij stond perplex hahah heb hem vervolgens toch maar verteld dat ik zwanger ben en dat me hormonen een beetje op hol sloegen waarna ik dus in de lach schoot! Hij snapte er niks meer van 🤯🤣 Owja en zielige filmpjes/reclames doen het ook goed, kan het dan nog net wegslikken..

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Ik hen vandaag heel de dag gehuild omdat ik mijn lichaam zie veranderen en ...
Verwacht niet dat het na de bevalling binnen korte tijd weer op het oude lijkt. Geef het een jaar, voldoende sporten/wandelen en gezond eten. Trekt wel weer bij. Duurde bij mij na de eerste best lang, maar echt mezelf de tijd gegund en het de eerste tijd gewoon geaccepteerd. Is beter voor je, het komt op lange termijn wel goed 😊👍

4 jaar geleden

Ik had net enorm verdriet in de supermarkt omdat alles waar ik zin in had op brood niet mag 😂

4 jaar geleden

Ik moest vandaag keihard huilen van filmpjes van mensen die iets respectvols doet voor een ander kdacht erbij dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn haha en ook toen men man zijn neef kwam vragen of hij wou peter zijn van hun kindje we schelen 3 weken 👍🏼 ik begon super hard te huilen haha 😂