63 Reacties

4 jaar geleden

Van de weken geleden met z'n zussen naar de Bios geweest naar Dolittle, daar wordt in de eerste 5 minuten een eekhoorntje neergeschoten 😭 ik zat kei hard te janken in de Bios... heb het gewoon laten gaan... Het hoort erbij... zeg maar gewoon... Sorry, ik heb last van mn hormonsters🤭😘

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben juist heel vlak... :/ Is dit ook herkenbaar voor iemand?

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Ik ben juist heel vlak... :/ Is dit ook herkenbaar voor iemand?
Ja dat herken ik wel een beetje. Ik ben normaal best wel iemand die snel kan huilen om iets heel liefs of juist verdrietigs. Van tevoren had ik bijv gedacht bij de echo’s ook wel te moeten huilen, maar helemaal niet.

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik waren serie aan het kijken. Er was een naakt sene waar hij heel leuk op zei 'zo die vrouw heeft een ooi lichaam'. Nou dat schoot bij mij helemaal verkeerd. Ik die op de bank zit enorm aan het wennen is aan het feit dat je lijf veranderd en misschien wel niet meer word als eerst. Ging in een seconde van boos naar ontroostbaar huilen. Tussendoor geprobeert te vertellen wat er was. En maar nog steeds ontroostbaar vroeg naar bed gegaan. Zodra ik lag kwam hij tegen me aan liggen om me vast te houden de schat. #dramaqueen schijnt erbij te horen

4 jaar geleden

Ik moest vanmorgen huilen omdat ik gisteravond vergeten was m’n telefoon op te laden. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik moest huilen vandeweek omdat ik een kikker 🐸 had dood gereden 😭

4 jaar geleden

Ben momenteel 17 weken en bij mij begint het nu echt pas 🤭 word veel sneller geïrriteerd door kleine dingen en begin hierdoor te huilen... met heel het corona gedoe kan ik me moeder niet zien, wonen 40km uit elkaar en ze belde me van de week begon gwn te wenen als ik haar stem hoorde 😅 #hormoontje 😂

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik waren serie aan het kijken. Er was een naakt sene waar hi ...
Ahhh, dat is ook niet handig om in het bijzijn van een zwangere vrouw te zeggen, hè. ☺️ Heeft ie hopelijk van geleerd!

4 jaar geleden

Ik moest huilen vandeweek omdat ik een kikker 🐸 had dood gereden 😭
O dat zou ik normaal ook doen 😂

4 jaar geleden

Ik moest huilen toen mijn man een compliment gaf en dat was super lief

4 jaar geleden

Ik heb dit gelezen. Misschien heb je er wat aan!💋

4 jaar geleden

Hormonsters!! Vreselijk.. ene dag voel ik me prima en lukt het best aardig alles van de zonnige kant te zien, andere dag heb ik nergens zin in, irriteert iedereen me en moet ik weer janken als iemand wat liefs doet.. pffff 😁😢🤬😁

4 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger. Eerste trimester vaak misselijk geweest, nu al 2 weken beter..tot vanmiddag, opnieuw heel misselijk en ook voor de eerste keer over het toilet gehangen. Ik moet er nog maar aan denken en ik ga al janken, zoals nu dus.. Haha, zwanger zijn is zielig :-P

4 jaar geleden

Huilen heb ik geen last van, was dat maar zo dan had er tenminste niemand a ...
Hier heb ik ook last van. Gelukkig begrijpt mijn man waar het vandaan komt. Had liever het huilen gehad.

4 jaar geleden

Ik had laatst toen ik seks had met mijn partner dat ik ineens keihard begon te janken....🤷‍♂️...ik geef de hormonen maar de schuld. Dit is mij nog nooit eerder overkomen

3 jaar geleden

Hi Kato, en de rest :), hoe gaat het nu? Is er een tip die goed werkte voor je? Ik lees met belangstelling mee.

3 jaar geleden

Ik ben nog steeds rete emo en sentimenteel als de pest.. soms ook wel onredelijk te noemen haha.. zo erg dat ik er zelf om moet lachen als ik me besef wat ik zeg 😂😂😂

3 jaar geleden

O lieve schat ik zat laatst frozen te kijken en begon opeens te janken😂 ene keer is het minder dan de andere keer haha

3 jaar geleden

Ik ben nog steeds rete emo en sentimenteel als de pest.. soms ook wel onred ...
Zo herkenbaar dit😂

3 jaar geleden

Reactie op sammy-jo

O lieve schat ik zat laatst frozen te kijken en begon opeens te janken😂 en ...
Ik moest vandeweek huilen omdat mn verloofde 'gemeen' had gespeeld bij een potje monopoly. Ik was niet te houden, zo intens verdrietig 😂