63 Reacties

3 jaar geleden

Ik moest huilen omdat mijn man bij de buren aan het lunchen was omdat ik nog aan het wandelen was. En dit niet even had gemeld, en ik als verassing lekkere broodjes had gekocht onderweg. Ben er de hele dag verdrietig om geweest.

3 jaar geleden

Ik moest huilen toen ik zag dat het afbakbrood dat we gekocht hadden voor bij de avondmaaltijd gebroken was nadat mijn man wat onvoorzichtig iets uit de voorraadkast gepakt had. Complete breakdown van een half uur.😅 Brood was nog prima bruikbaar.😂 Weekje geleden zaten we te ontbijten. Ik kijk naar buiten naar de blauwe lucht en zeg tegen mijn man 'kijk het zonnetje schijnt' en begon vervolgens weer te janken.😅 Heb nu al zo'n twee weken bijna dagelijks een huibui. Meestal om niets! En het is niet alsof ik me depressief voel ofzo.. Voel me gewoon prima.🤔 Maar ben het wel een beetje beu. Vind het ook zielig voor mijn man als ik hem weer helemaal onder snotter en hij zoiets heeft van 'waarom' en ik enkel kan zeggen 'hormonen'.😅 Zeker als ik ga huilen terwijl hij juist iets heel liefs gedaan heeft.

3 jaar geleden

Míjn kat kwam vanmiddag heel trots aanlopen met een dood vogeltje in zijn bek.. ontroostbaar