29 Reacties

4 jaar geleden

Die smoes van dry januari heb ik nu al paar keer ingezet. Allemaal leuk maar niet geloofwaardig meer als ik naar zo een feest ga.

4 jaar geleden

Blaasontsteking, dus antibiotica, dus geen alcohol

4 jaar geleden

Misschien kan je je opofferen als de BOB
Blaasontsteking, dus antibiotica, dus geen alcohol
Goeie 😉

4 jaar geleden

Herkenbaar probleem. Bij mijn eerste zwangerschap haalde ik in de kroeg een drankje met alcohol. Ik heb net gedaan of in het dronk en op een gegeven moment vol ergens achter gelaten. Verder hele avond de hoofdpijn smoes gebruikt. Op een festival kon je destijds Malibu cola bestellen. Net gedaan of ik dat dronk terwijl ik cola dronk. Het is toen gelukt het tot 12 weken geheim te houden, terwijl ik zelfs een weekend weg was met vriendinnen, maar het zorgde wel voor de nodige zenuwen 😉

4 jaar geleden

Een heftige kater faken? Waardoor je even geen drank meer kunt zien?

4 jaar geleden

Nou ik dan. Maanden terug een kaartje gekocht voor een whiskeyproeverij... Excuus bedacht dat ik dan spontaan een antibiotica kuur volg en dus echt geen alcohol mag drinken. Voor het festival voorstellen om heen te rijden en de bob zijn? Anders heeft iedereen wel eens een dag dat het bier niet smaakt, gewoon lekker wat anders drinken.

4 jaar geleden

Ik lees mee, wat een ellende he? Ik heb vanaf volgend weekend ieder weekend carnavalsactiviteiten ben pas pas 6 weken. Heb wel al een goede echo gehad maar heb geen idee hoe ik dit moet verbloemen. Denk dat ik het over 2 weken toch ga vertellen.

4 jaar geleden

Bij mij werkte de smoes van erge maagpijn, dus speciale pillen waar je geen alcohol bij mocht drinken. Vraag me niet hoe ik er bij kwam maar het werkte 😅
Bij mij werkte de smoes van erge maagpijn, dus speciale pillen waar je geen ...
Ook een goeie hahaha ik steek hier nog wat van op bij een zere maag mag je ook niet alles eten Hihi
Totaal off topic Deze ben ik net toegekomen lig plat hahaha

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Totaal off topic Deze ben ik net toegekomen lig plat hahaha
Bio zwangerschapstest 😂

4 jaar geleden

Zou idd als smoes verzinnen dat je aan antibiotica zit of een ander medicijn waar geen alcohol bij mag. Denk namelijk doen alsof je alcohol drinkt moeilijker is, want ze ruiken de alcohol niet bij je (Teminste ik merkte dat bij een vriendin van mij haha)

4 jaar geleden

Ooh pittig Ik vond oud en nieuw al een uitdaging Ik zei dat ik aan de mix drankjes zat En had last vd maag dus dronk wat minder Heeel hard dansen waardoor er slokjes uit vallen en af en toe half aan je mond zetten Dan zeggen pff valt niet zo goed opde maag dat ene wijntje/biertje doe zo maar een cola

4 jaar geleden

dry januari! T is mij ook gelukt!!

4 jaar geleden

Gaat je vriend mee? Dan zou je nog samen alcoholloos kunnen gaan, onder het mom van "wij doen een maandje rustig aan" - of hebben een weddenschap. Dan ligt de nadruk minder op jou.

4 jaar geleden

Haha zeker een dilemma! Persoonlijk zou ik het alcohol drinken faken niet kunnen, voor mij zou de optie ziek zijn faken het worden. Wij kwamen er achter dat ik zwanger ben op 31 december (niet verwacht) terwijl ik al onze vrienden al had beloofd dat ik van God los zou gaan op oud en nieuw! Mijn vriend en ik kunnen gelukkig allebei niet goed liegen en iets verbergen dus hebben we het gelijk tegen onze vrienden verteld. Het was vroeg maar achteraf nog steeds geen spijt van! Veel succes met je keuze! 😊

4 jaar geleden

We gaan met de party bus ... meestal drinken we van te voren al flink in. 😂😂 Dit keer geen atje voor de sfeer ben ik bang. Vriend gaat niet mee zegt meld je gewoon ziek. Denk dat er niks anders op zit. Erg eigenlijk... no alcohol no party. 🥴 Ik kan echt niet liegen 🤥 ... laat staan iedereen voor de gek houden. Antibiotica kaart denk ook te doorzichtig. Aangezien die al vaker is ingezet door andere vriendinnen. (Ik nog wat goedgeloviger was😅) ... Ik klaag niet maar ... Wat een gedoe zeg. (Vooral omdat ik bijna niks aan mezelf merk. Op de neon letters boven mn hoofd na)

4 jaar geleden

Mooi hè, hoe erg je het eigenlijk tegenkomt dat je een smoes moet verzinnen dat je geen alcohol drinkt! Volgend weekend een zuip weekend met vrienden, nu met andere vrienden een dry januari weddenschap gesloten waardoor mn vriend en ik niet mogen drinken.. iedereen pest ons ermee dat we sukkels zijn en echt wat gaan missen in het weekend, ze moesten eens weten 😇

4 jaar geleden

Reactie op Kvh-25

Mooi hè, hoe erg je het eigenlijk tegenkomt dat je een smoes moet verzinnen ...
Overigens wist ik bij het afsluiten van de weddenschap nog niet dat ik zwanger was, al hoopte ik er stiekem wel op natuurlijk!