29 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon zeggen dat je een blaas ontsteking hebt en dat je antibiotia moet slikken en dat je daarom niet mag drinken en dan lekker te feesten gaan👍

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5,5 weken en had dus een weekend weg met vriendinnen gepland dit weekend. Even getwijfeld maar toch mee, gezegd dat ik aan bepaalde medicatie zit en daardoor niet mag drinken. Of ze het geloven is een 2e maar heb vandaag nog geen rare vraag gekregen😋.... moet nog 2 dagen. Makkelijk is anders maar uiteindelijk zullen ze het snappen!!

4 jaar geleden

Reactie op Kvh-25

Mooi hè, hoe erg je het eigenlijk tegenkomt dat je een smoes moet verzinnen ...
Haha ja die dry January komt echt perfect uit... zelfde verhaal hier. Heerlijk excuus om de eerste weken zonder smoesjes door te komen 😉

4 jaar geleden

Reactie op emmeliene

We gaan met de party bus ... meestal drinken we van te voren al flink in. � ...
Het is geen klagen, herken precies wat je bedoelt. Je wil het liefst eerlijk zijn en bij zoveel dingen moet je nu toch liegen ofzo. Zelf heb ik een uitje afgezegd omdat ik het ook te opvallend vond. Daarnaast door de misselijkheid ook niet perse in de party sfeer 😂

4 jaar geleden

12 weken regel om te wachten met vertellen, heeft te maken met een hooge kans op miskraam in de eerste weken. Ik snap ook dat wij-moeders het niet gelijk na een positieve test op Facebook posten. MAAR...vriendinnen zijn toch je vriendinnen? Die steunen je door dik en dun...als er toch iets gebeurd met je zwangerschap dan zullen ze er voor je zijn en anders zijn ze gewoon dol blij. Ik maak er dus geen geheim van, scheelt een hoop :)

4 jaar geleden

Ik vind antibiotica echt te doorzichtig Zou dan voor ziek zijn gaan

4 jaar geleden

Reactie op Marysia

12 weken regel om te wachten met vertellen, heeft te maken met een hooge ka ...
EENS!! Mooi gezegd! Ik heb een miskraam gehad met 10 weken en mijn lieve vriendinnetjes waren er toen zó voor me. Goud waard 💕

4 jaar geleden

Reactie op Marysia

12 weken regel om te wachten met vertellen, heeft te maken met een hooge ka ...
Ik heb inderdaad een paar van mijn lieve vriendinnen ingelicht. Ondanks we nog even wilden wachten. Wat een opluchting... steun en liefde 💓 en back up in mijn verhaal. Omdat ik besloten heb maar niet te gaan. Niet drinken en in deze temperaturen naar een buiten/tent festival. 🥶🥶🥶🥶 Mijn tijd komt wel weer 😅😂!

4 jaar geleden

Reactie op emmeliene

Ik heb inderdaad een paar van mijn lieve vriendinnen ingelicht. Ondanks we ...
👌🏻♥️