18 Reacties
4 jaar geleden
Ehh ik haal er al meteen 2 door elkaar 🙈 Globber go is dus erg mooi maar Bobike krijgt dus meer recensies daar ging het mis..
4 jaar geleden
Niemand? Of gebruikt de meerderheid geen helmpje? Dacht als ik hem nu koop kan ons zoontje die ook gebruiken als hij zelf gaat fietsen/ steppen straks.
4 jaar geleden
Niemand? Of gebruikt de meerderheid geen helmpje? Dacht als ik hem nu koop ...
Wij gebruiken zelf geen helm bij ons op de fiets. Misschien als hij straks zelf gaat fietsen inderdaad wel.
Maar het lijkt mij dat dit net als bij volwassenen gaat naar de maat van het hoofd en je dus niet jaren dezelfde helm kan gebruiken ivm groei?
4 jaar geleden
Ik gebruik vanaf dat ze de 1e keer in het fietszitje op de fiets ging al direct een fietshelm. No way dat ik haar zonder helm op de fiets zet.
Ik zal goed vallen maar m'n kind niet dus waarom zou ik het risico nemen. Wat is een goede reden om het níet te dragen vraag ik mij dan af.
Heb er 1 van Polisport. Zo rond de 25€ goeie reviews.
4 jaar geleden
Reactie op N1007
Wij gebruiken zelf geen helm bij ons op de fiets. Misschien als hij straks ...
Die ik zag (de meeste kinderhelmen) zijn bij te stellen dus kunnen ze wel langer mee vooruit.
4 jaar geleden
Reactie op Nubster
Ik gebruik vanaf dat ze de 1e keer in het fietszitje op de fiets ging al di ...
Nou heel stom misschien maar heb er dus eerst helemaal niet bij stil gestaan dat een helmpje wel verstandig is. Maar nu ik erover ben gaan lezen sta ik erin zoals jij zegt.
Mijn oom is jaren geleden overleden met wielrennen zonder helm. Met helm zou dat niet gebeurd zijn maar het was toen nog helemaal niet gangbaar terwijl je nu denkt “wow wielrennen zonder helm, wie doet dat nou 😯”. Denk dat dit voor kinderen over enkele jaren ook weleens zo zou kunnen zijn..
4 jaar geleden
Reactie op Nubster
Ik gebruik vanaf dat ze de 1e keer in het fietszitje op de fiets ging al di ...
Zitten jullie nog in xxs of xs? Vind wel dat de helmpjes voor meiden allemaal stukken leuker zijn hoor 🙈 Maar begint me met kleertjes nu ook op te vallen haha
4 jaar geleden
Nou heel stom misschien maar heb er dus eerst helemaal niet bij stil gestaa ...
Vroeger droeg niemand een helm volgens mij. Ik ook niet als kind.
Maar ja we zitten nu in een andere tijd we weten nu veel meer dan toen en ik heb het idee dat het ook drukker is op de weg enzo dus ik zet lekker die helm op bij mijn kind. Ze is het ook gewend om het op te hebben omdat ik er direct mee begonnen was.
4 jaar geleden
Ben toch voor de bobike gegaan, vond de jongensvarianten van andere merken wat druk 😅 xs zit perfect bij ons, mocht iemand die ook willen haha
4 jaar geleden
Reactie op Esra89
Wij willen een achterzitje kopen om lekker straks met mooi weer te gaan fie ...
Vanaf welke leeftijd mag een achterzitje?
4 jaar geleden
Vanaf welke leeftijd mag een achterzitje?
Wij hadden al vrij snel een achterzitje omdat wij een vervelende mama fiets hebben haha als zij voor zit kan ik niet meer opstappen 🤦♀️🤣 gewoon even kijken welke geschikt is voor leeftijd enzo en wij hebben zoiezo een fietshelm
4 jaar geleden
Reactie op Esra89
Ons vertelden ze vanaf 9 maanden al. Vond dat al best snel. Maar de kleine ...
Ik krijg heb er voor ook niet in en uit door m’n rug. Dan ga ik ook achter proberen, idd ook wat minder gewicht aan het stuur
4 jaar geleden
Reactie op KittyMarissa
Wij hadden al vrij snel een achterzitje omdat wij een vervelende mama fiets ...
Dit vond ik ook echt even lastig hoor! Met de proefrit dacht ik echt dat ik ging vallen. Heb nu een manier gevonden maar voel me niet heel veilig op die fiets, al helemaal niet met snel remmen. Dus achterop vind ik een prima plan!